با گذشت یک هفته از آغاز به کار عیسی کلانتری به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دولت دوازدهم تغییرات مدیریتی در بدنه این سازمان کلید خورد.

تغییر مدیران سازمان حفاظت محیط زیست کلید خورد

سلامت نیوز:با گذشت یک هفته از آغاز به کار عیسی کلانتری به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دولت دوازدهم تغییرات مدیریتی در بدنه این سازمان کلید خورد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پانا، عیسی کلانتری یکشنبه 22 مرداد ماه با حکم رییس جمهور به سمت معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد. وی روز دوشنبه 23 مرداد با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور معرفی و رسماً کار خود را در پردیسان آغاز کرد.

عیسی کلانتری در نخستین روز ریاست خود با جمع‌آوری گیت‌های ساعت‌زنی کارمندان تغییر در سازمان حفاظت محیط زیست را آغاز کرد و پس از آن در قالب انتصاب معاونان جدید، تغییر مدیران را آغاز کرده است.

کلانتری به عنوان سکاندار جدید سازمان حفاظت محیط زیست در اولین انتصاب خود محمدسعید صافی گلپایگانی را به سمت مشاور رییس و سرپرست حوزه ریاست منصوب کرد.

اما معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در اولین انتصاب معاون خود، کریم شافعی را به سمت معاون توسعه مدیریت ، حقوقی و امور مجلس این سازمان منصوب کرد. پیشتر محمد مجابی معاون امور پارلمانی این سازمان بود که عیسی کلانتری او را به سمت مشاور خود منصوب کرد.

عیسی کلانتری در سومین تغییر مدیریتی، حمید ظهرابی را به سمت سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی این سازمان منصوب کرد. پیش از این فرهاد دبیری معاون محیط زیست طبیعی بود.

همچنین با حکم کلانتری،فرهاد دبیری به عنوان مشاور ارشد و مسئول دبیرخانه شورای عالی محیط زیست منصوب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha