وزیر بهداشت با اشاره به پرداخت حقوق و اضافه کار پرستاران، گفت: این درحالیست که کارانه پرستاران از حدود یک سال گذشته پرداخت نشده است.

آخرین وضعیت پرداخت معوقات پرستاران

سلامت نیوز:وزیر بهداشت با اشاره به پرداخت حقوق و اضافه کار پرستاران، گفت: این درحالیست که کارانه پرستاران از حدود یک سال گذشته پرداخت نشده است.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی روز گذشته در حاشیه مراسم افتتاح شهرک سلامت در اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه گفته می‌شود سرمایه‌های وزارت بهداشت در بانک‌های خصوصی سپرده گذاری شده و بخش عمده‌ای از سهام پالایشگاه اصفهان متعلق به وزارت بهداشت است، اظهار کرد: این صحبت‌ها به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی در رابطه با پرداخت معوقات پرستاران، گفت: تمام پرستاران علاوه بر دریافت کامل حقوق خود بخشی از دستمزد اضافه کارشان را نیز دریافت کرده‌اند، اما کارانه آنها پرداخت نشده است و از یک سال پیش معوقات وجود دارد.

وزیر بهداشت ادامه داد: حضور سرمایه گذاران خارجی و احداث بیمارستان‌های جدید و افزایش ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی در استان اصفهان به تصمیم سرمایه گذاران بستگی دارد. در صورت علاقه‌مندی سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در کشور و تصویب شورای اقتصاد، این طرح در اصفهان به زودی اجرایی می‌شود.

در ادامه رییس بیمارستان  فوق تخصصی میلاد اصفهان در مراسم افتتاح این بیمارستان اظهار کرد: این بیمارستان با تلاش و کوشش پزشکان اصفهانی پایه‌گذاری و احداث شد و هیچ گونه کمکی از دولت به این مجموعه تعلق نگرفته است.

منصور کندری با بیان اینکه جامعه پزشکی همواره در خصوص اقدامات این چنینی ایثارگری می‌کند و سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این زمینه انجام داده است، گفت: خوشبختانه بیمارستان فوق تخصصی میلاد آبروی جامعه پزشکی شهرمان است.

رییس بیمارستان فوق تخصصی میلاد گفت: این بیمارستان در نوع خود در کشور بی‌نظیر است و قرار است به زودی میزبان نخستین کنفرانس سراسری صرع باشد.

کندری اضافه کرد: در صورتی که مشکلات این بیمارستان با کمک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و شهرداری برطرف شود، تنها مرکزی هستیم که طی سه ماه آینده چرخه درمان سرطان در استان را تکمیل می‌کنیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha