وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علیرضا رئیسی را به سمت معاون بهداشت منصوب کرد.

دکتر علیرضا رئیسی به عنوان معاون بهداشت منصوب شد

سلامت نیوز:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علیرضا رئیسی را به سمت معاون بهداشت منصوب کرد.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از وبدا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علیرضا رئیسی
دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر
        تامین، حفظ و ارتقاء سلامت عمومی و توجه به سلامت همه جانبه آحاد جامعه اعم از سلامت جسمی، روانی ، اجتماعی و معنوی وظیفه اصلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که در برنامه های اینجانب به عنوان مطالبه جدی مردم ، سیاستگذاران و دست اندرکاران سلامت جامعه قرار دارد .
با توجه به تخصص، تجربه ارزشمند و تعهد جنابعالی ، به موجب این ابلاع به سمت معاون بهداشت منصوب می شوید تا در چهارچوب قوانین بالادستی بویژه قانون برنامه ششم توسعه و با بهره گیری از توان تخصصی و کارشناسی همه اجزاء نظام سلامت نسبت به تقویت و نوسازی شبکه بهداشت و درمان کشور، تشکیل پرونده سلامت الکترونیک جهت کلیه خانوارها، اهتمام به سطح بندی خدمات و نظام ارجاع، ارزیابی دقیق و توسعه برنامه پزشک خانواده، تقویت و توسعه برنامه های پیشگیری و استفاده از ظرفیت همکاریهای بین بخشی ، مشارکت مردمی و همکاریهای بین المللی جهت ارتقاء سلامت مردم اقدام نمائید .
امید است با اتکال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران با حضور مستمر در بین مردم و سفر به شهرستانها به ویژه مناطق محروم، در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر وامید موفق باشید .
همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  در حکم دیگری دکتر رئیسی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی، درمانی بوشهر منصوب کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha