نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس به صورت ویژه موضوع تعرفه های مربوط به خدمات پزشکی را که کمترین افزایش را درمیان سایر دریافتی های این بخش داشته ، بررسی خواهد کرد.

مجلس تعرفه های خدمات پزشکی را بررسی می کند

سلامت نیوز: نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس به صورت ویژه موضوع تعرفه های مربوط به خدمات پزشکی را که کمترین افزایش را درمیان سایر دریافتی های این بخش داشته ، بررسی خواهد کرد.


به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، عزت الله یوسفیان ملا پنجشنبه شب در آئین گرامیداشت روز پزشک و تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل افزود : مجلس گلایه برخی پزشکان و مشکلات مربوط به این بخش از جمله تثبت تعرفه های پزشکی را در کمیسیون پزشکی مجلس بررسی و در صورت نیاز بازنگری خواهد کرد.


وی گفت : خدمات جامعه پزشکی کشور و توفیقات و تلاش های روزافزون آنها در درمان بیماری های سخت علاج در کشور قابل تقدیر و ستایش است و این وظیفه دولت و مجلس است تا نسبت به کم کردن دغدغه های این قشر زحمت کش پای کار باشند.


رئیس نظام پزشکی آمل هم در این آئین افزایش تعرفه های خدمات پزشکی دولتی و خصوصی را ناعادلانه توصیف کرد و گفت : با وجود این که در سال جاری حقوق کارمندان 10 درصد و کارگران 14 درصد افزایش یافت ، اما خدمات پزشکی تنها پنج درصد افزایش داده شد.


منوچهر مجد افزود : این میزان افزایش برای پزشکان جوان از نظر تامین معیشت و نیز برای موسسات پزشکی نگرانی هایی به همراه داشته است.
وی گفت : با وجود اعتراض های زیادی از سوی پزشکان و نظام پزشکی سراسر کشور به شورای عالی سلامت ، متاسفانه این شورا که تعیین کننده خدمات پزشکی بوده، توجهی به این اعتراض ها تاکنون نداشته است.
او ادامه داد : انتظار جامعه پزشکی این است که تمام مسائل و مشکلات مربوط به حوزه سلامت از جمله کمبود اعتبار با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت رفع شود.
در این آئین از 40 نفر از پزشکان نمونه عضو نظام پزشکی شهرستان آمل قدردانی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha