معاون امدادو نجات هلال احمر خوزستان گفت: هنوز آخرین جسد حادثه رفتینگ دزفول پیدا نشده است و امیدواریم جسد به روی آب بیاید.

هنوز آخرین جسد حادثه رفتینگ دزفول پیدا نشده است/ گردشگری از تور لیدرها تعهد کتبی بگیرد

سلامت نیوز: معاون امدادو نجات هلال احمر خوزستان گفت: هنوز آخرین جسد حادثه رفتینگ دزفول پیدا نشده است و امیدواریم جسد به روی آب بیاید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمیزان،صادق سلامت ، در مورد آخرین وضعیت جستجو برای یافتن آخرین جسد غرق شده حادثه تور رفتینگ دزفول، گفت: پس از اینکه جسد تور لیدر گروه  "طبیعت مهربان اهواز" و پسر 16 ساله پیدا شد، تلاش برای یافتن آخرین جسد که متعلق به مردی 56 ساله بود،ادامه یافت.در حالی که تیم های امدادی هنوز مشغول جستجو در منطقه هستند، هنوز ردی از جسد به دست نیامده است. 


وی ادامه داد: امیدواریم با کاهش سطح آب رودخانه، در منطقه علی کله بتوانیم جسد را پیدا کنیم. 
به گفته سلامت،امدادگران هنوز مشغول جستجو هستند و کار جستجو متوقف نمی شود. 


معاون امدادو نجات هلال احمر خوزستان با بیان اینکه آمار غرق شدگی در خوزستان بالا است، تاکید کرد: جلسه ای در مورد موضوع غرق شدن در رودخانه ها و سدهای خوزستان در وزارت کشور برگزار شد که امیدواریم تصمیم های خوبی در این باره گرفته شود. 


وی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خواست هنگام اعطای مجوز برگزاری تور به افراد از آنها تعهد بگیرد تا آموزش کمک های اولیه به گردشگران ارائه شود. 
سلامت تاکید کرد: هلال احمر این آمادگی را دارد که برای کاهش خطرات و تلفات به تور لیدرها و گردشگران کمک های اولیه را ارائه کنند. 
گفتنی است روز 29 تیرماه اعضای گروه 19 نفره ای برای رفتینگ به منطقه چال کندی دزفول رفتند که دچار حادثه شدند. در جریان این حادثه 5 نفر جان خود را از دست دادند که هنوز جسد یکی از آنها کشف نشده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha