رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به اینکه برخی از انجمن‌های نظام پزشکی می‌خواستند مشکلشان را کف خیابان حل کنند، گفت: اگر به وزارت بهداشت و نظام پزشکی اعتماد داشته باشند مسائل قابل حل بوده و نیاز به تجمع ندارند.

برخی از انجمن‌های پزشکی می‌خواهند مشکلشان را در کف خیابان حل کنند

سلامت نیوز:رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به اینکه برخی از انجمن‌های نظام پزشکی می‌خواستند مشکلشان را کف خیابان حل کنند، گفت: اگر به وزارت بهداشت و نظام پزشکی اعتماد داشته باشند مسائل قابل حل بوده و نیاز به تجمع ندارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، علی نوبخت در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت، اظهار داشت: این طرح موفقیت‌های زیادی به همراه داشته و اکنون به جز تأمین اعتبارات و منابع پایدار مشکل دیگری وجود ندارد.

وی افزود: نظرسنجی‌ها نه تنها در ایران بلکه در جهان نیز مؤید این موفقیت است که اخیراً روزنامه گاردین با ارائه گزارشی این موفقیت‌ها را مورد توجه قرار داده است و این سؤال را مطرح کرده که دولت روحانی چگونه توانسته این موفقیت را کسب کند.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به اینکه سازمان نظام پزشکی اختیارات وسیعی دارد، گفت: برخی می‌خواهند مسائل و مشکلاتشان را کف خیابان حل کنند در حالی که اگر به وزارت بهداشت و نظام پزشکی اعتماد داشته باشند آن مسائل قابل حل است.

نوبخت با اشاره به اینکه همه ما یک ید واحده هستیم، گفت: سازمان نظام پزشکی نیز مرجع مردم و جامعه پزشکی است باید تلاش شود که حرمت جامعه پزشکی حفظ شود.

وی افزود: باید تلاش شود در کنار حفظ حرمت جامعه پزشکی مشکلات در کانون‌های صنفی و نه در فضای مجازی حل شود.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به اینکه هر جا نیاز به قانون باشد آمادگی داریم آن را در نظر گیریم تا نقاط ضعف برای حل مشکلات نظام پزشکی حل شود، گفت: البته بسیاری از این مشکلات با گفت‌وگو و تعامل قابل حل است و نیاز به قانون جدید ندارد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha