رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه قانون رسم هر نوشته یا طرح بر روی بدنه خودرو را ممنوع کرده است، تاکید کرد: بر اساس کد تخلفاتی تعریف شده است، گفت: متخلفان 30 هزار تومانی جریمه می‌شوند.

نصب هرگونه نوشته یا شکل روی خودروها تخلف است/جریمه 30 هزار تومانی برای متخلفان

سلامت نیوز:رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه قانون رسم هر نوشته یا طرح بر روی بدنه خودرو را ممنوع کرده است، تاکید کرد: بر اساس کد تخلفاتی تعریف شده است، گفت: متخلفان 30 هزار تومانی جریمه می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،سردار تقی مهری با اشاره به لزوم برخورد با افرادی که روی خودروهای خود اقدام به نوشتن شعر و مطلب یا چسباندن استکیر می‌کنند، اظهار کرد: این اقدام خلاف قوانین راهنمایی و رانندگی است و در آیین نامه برای آن کد تخلفاتی تعریف شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که در گذشته هم از سوی پلیس با این اقدام برخورد می‌شد، گفت: اقدام به دست نوشت یا چسباندن استیکر روی خودرو موجبات حواس پرتی دیگران رانندگان را به وجود می‌آورد و زمینه ساز بروز تصادفات است.

رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد که رانندگانی که دست به این اقدام می‌زنند مطابق با آیین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و بر اساس کد 2069 تخلفات به 30 هزار تومان جریمه می‌شوند.

مهری اضافه کرد: تعداد خودروهایی که این اقدام را انجام می‌دهند در سطح کشور بسیار محدود است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha