معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان حادثه داراب بیمه بودند، گفت: تا زمانی که اوضاع دانش‌آموزان آسیب‌دیده به شرایط پایدار نرسد، مباحثی مانند دیه بررسی نمی‌شود.

موضوع دیه دانش‌آموزان هرمزگانی فعلا در دستور کار نیست/پیگیری پرداخت دیه بعد از بهبودی مصدومان

سلامت نیوز: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان حادثه داراب بیمه بودند، گفت: تا زمانی که اوضاع دانش‌آموزان آسیب‌دیده به شرایط پایدار نرسد، مباحثی مانند دیه بررسی نمی‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،مهدی فیض،‌ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره دیه دانش‌آموزان هرمزگانی که در سانحه داراب فوت و مجروح شده بودند، گفت: در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره این موضوع وجود ندارد و اخباری که در فضای مجازی در رابطه با این موضوع وجود دارد، شایعه است.

او با تاکید بر اینکه مسائل مربوط به دیه دانش‌آموزان به عهده بیمه است،‌ گفت: آموزش و پرورش در حال حاضر به جد پیگیر درمان مصدومان است و تا زمانی که اوضاع دانش‌آموزان آسیب‌دیده به شرایط پایدار برسد، این مباحث بررسی نمی‌شود. بنابراین عجله کردن در رابطه با این موضوع کار درستی نیست.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش افزود: دانش‌آموزان حادثه داراب بیمه بودند و این مسائل بعد از پایدار شدن اوضاع پیگیری می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha