زمان اعلام نتایج آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی

سلامت نیوز:معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: امروز ۳ هزار و ۶۰۰ نفر در آزمون دانشنامه تخصصی و ۴۰۰ نفر در آزمون دانشنامه فوق تخصصی شرکت کردند.
به گزارش ایلنا، باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی از شصت و چهارمین آزمون دانشنامه تخصصی و سی و یکمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد بازدید کرد.

دکتر لاریجانی با بیان اینکه داوطلبان آزمون دانشنامه تخصصی در ۲۷ رشته و داوطلبان آزمون دانشنامه فوق تخصصی در ۲۵ رشته رقابت می کنند، اظهار داشت: در طراحی سئوالات از بانک سوالات موجود استفاده شده است و همچنین در بخش آزمون های شفاهی از تکنیک های الکترونیک محور در برخی رشته ها استفاده خواهد شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: کلید سئوالات از ساعت ۱۷ امروز ۱۶ شهریور بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود.

وی افزود: رسیدگی به اعتراضات در آزمون دانشنامه فوق تخصصی در روز جمعه و اعلام نتایج کتبی این آزمون ساعت ۱۲ شب جمعه ۱۷ شهریورماه و رسیدگی به اعتراضات آزمون دانشنامه تخصصی در روز شنبه و اعلام نتایج کتبی این آزمون در روز شنبه ۱۸ شهریورماه صورت می گیرد.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: نتایج نهایی آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی ۱۹ مهرماه اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: از سال گذشته با توجه به فرایند رسیدگی به اعتراضات آزمون های شفاهی نیز روند اعلام نتایج در فرصت مناسبی انجام می گیرد.دکتر لاریجانی یادآور شد: حدود ۴۰۰ استاد علوم پزشکی در حوزه تخصصی و حدود ۲۰۰ استاد علوم پزشکی در حوزه فوق تخصصی در طراحی سئوالات با ما همکاری داشته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha