نتایج آزمون‌های کتبی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی اعلام شد

سلامت نیوز:نتایج آزمون های کتبی سی و یکمین دوره دانشنامه فوق تخصصی و شصت و چهارمین دوره دانشنامه تخصصی پزشکی اعلام شد و افراد دارای حد نصاب به مرحله مصاحبه معرفی شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛  سی و یکمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی و شصت و چهارمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی در روز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه ۹۶ برگزار شد و کلید اولیه آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.
پس از رسیدگی به اعتراضات، نتایج آزمون های کتبی اعلام شده است و داوطلبانی که حد نصاب لازم را کسب کرده اند می توانند بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده و رشته تخصصی و فوق تخصصی در مرحله مصاحبه که به صورت آسکی پیشرفته برگزار می شود، شرکت کنند.
در شصت و چهارمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی سه هزار و ۶۰۰ نفر در ۲۷ رشته تخصصی و در سی و یکمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی  ۴۲۰ نفر در ۲۵ رشته فوق تخصصی شرکت کرده اند.
گفتنی است؛ محل برگزاری آزمون شفاهی شصت و چهارمین دوره دانشنامه تخصصی و سی و یکمین دوره دانشنامه فوق تخصصی ۹۶ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.
آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در روزهای شنبه ۱۸ شهریور، یکشنبه ۱۹ شهریور، دوشنبه ۲۰ شهریور و سه شنبه ۲۱ شهریور به صورت PMP و OSCE و سایر روش های ارزشیابی شفاهی و یا مبتنی بر رایانه برگزار می شود.
بر اساس اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، نتایج نهایی در ۱۹ مهرماه و پس از رسیدگی به اعتراض های آزمون های شفاهی اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha