رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت ١٤٠ هزار وام اشتغال به جامعه هدف کمیته امداد تا پایان سال جاری خبر داد.

پرداخت وام اشتغال به ١٤٠ هزار خانوار نیازمند/ همکاری دولت و مجلس با امداد برای حل معضل اشتغال

سلامت نیوز: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت ١٤٠ هزار وام اشتغال به جامعه هدف کمیته امداد تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، سید پرویز فتاح در حاشیه جشن توانمندسازی ٢ هزار و ٤٥٢ خانوار کمیته امداد استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: هدف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی جامعه هدف خود است و با کمک‌های دولت و مجلس در این راستا به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کرده ایم.

وی افزود: با کمک نمایندگان مجلس، سقف وام اشتغال امداد به ٢ هزار و ١٠٠ میلیارد تومان در بودجه کل افزایش یافت و از این طریق می‌توانیم مبالغ وام‌های مورد نیاز مددجویان را تامین کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته به منظور پرداخت وام به مددجویان امداد اظهار کرد: به گونه‌ای برنامه ریزی شده که در سال جاری به ١٤٠ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد وام پرداخت شده تا آن‌ها با توانمند شدن، از چرخه حمایت‌های امداد خارج شوند.

فتاح تاکید کرد: خانوار‌های مددجو نیز از دریافت وام و خودکفایی استقبال کرده زیرا از این طریق عزت نفس آن‌ها نیز بیش از پیش حفظ می‌شود.

وی مسکن را از جمله خدمات گران ارائه شده کمیته امداد به مددجویان دانست و بیان کرد: قشر ضعیف به این خاطر که خرید مسکن نیازمند در اختیار داشتن مبالغ قابل توجهی است در این حوزه دچار عقب افتادگی شده و کمیته امداد در تلاش است با حمایت خانواده ها، مشکل مسکن آن‌ها را تا حدودی برطرف کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: در تمام استان‌های کشور در صورتی که زمین مورد نیاز در اختیار کمیته امداد قرار گیرد، قادر هستیم برای جامعه هدف امداد اقدام به ساخت خانه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha