رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل عمومی با کمبود واگن مترو و اتوبوس مواجه هستیم، گفت: استفاده از فاینانس می تواند اولین راه حل برای این مشکل باشد.

عمر مفید اتوبوس‌های درون شهری 8 است/ عمده اتوبوس‌های تهران بیشتر از 8 سال سن دارند

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل عمومی با کمبود واگن مترو و اتوبوس مواجه هستیم، گفت: استفاده از فاینانس می تواند اولین راه حل برای این مشکل باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا از تهران سما، محمد علیخانی با اشاره به اینکه عمر مفید و استاندارد هر اتوبوس 8 سال است، اظهار کرد: با بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم بیشتر اتوبوس‌های تهران بالای 8 سال عمر دارند. در بحث اتوبوسرانی از برنامه پنج‌ساله نیز عقب هستیم، اتوبوس‌هایی نیز به دلیل فرسودگی از رده خارج شده و با اتوبوس‌های نو جایگزین نشده است.

وی با بیان اینکه در بخش مترو با کمبود واگن و در اتوبوسرانی با کمبود اتوبوس مواجه هستیم، تصریح کرد: بخش حمل و نقل عمومی از اولویت‌های شورا و شهرداری است و به جد پیگیر تقویت ناوگان اتوبوسرانی و مترو هستیم.

علیخانی افزود: منابع مالی شهرداری محدود است، برهمین اساس باید منابع مالی پایداری را در بخش حمل و نقل عمومی تعریف کنیم که در حال حاضر مواردی در دست بررسی داریم تا درآمدهای جدیدی را در این حوزه تعریف کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر خاطرنشان کرد:کاری که به سرعت می‌توانیم انجام بدهیم استفاده از فاینانس است که درصورت دریافت فایناس 2.5 میلیاردی می‌توانیم مشکلات حوزه حمل و نقل و ترافیک را تا حدودی برطرف کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha