سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

جانشین پلیس راهور ناجا از شناسایی ۳هزار نقطه حادثه خیر در جاده های کشور خبر داد و گفت: یکی از اولویت های وزارت راه حذف این نقاط حادثه خیز با دستور معاون اول رئیس جمهوری باشد.

وجود۳۰۰۰نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کشور

سلامت نیوز: جانشین پلیس راهور ناجا از شناسایی ۳هزار نقطه حادثه خیر در جاده های کشور خبر داد و گفت: یکی از اولویت های وزارت راه حذف این نقاط حادثه خیز با  دستور معاون اول رئیس جمهوری باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سردار موسی امیری با اشاره به دستور معاون اول رئیس‌جمهوری مبنی بر تهیه و تدوین نقشه ایمنی راه ها بیان داشت: همچنین برای جلوگیری از حوادث در این مناطق؛ با نصب علائم هشدار دهنده در این خصوص به مسافرین و رانندگان اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: این کار می‌تواند نقش موثری در کاهش تلفات جاده ای داشته باشد.

سردار امیری در خصوص بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مشخص شدن سهم هریک از دستگاه ها در کاهش تلفات و حوادث جاده ای، گفت: سخنان و فرمایشات معظم له همیشه فصل الخطاب ما بوده و وظیفه داریم برای کاهش این حوادث تلاش کنیم.

جانشین پلیس راهور ناجا همچنین با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی تعطیلات تابستان، افزود: در ماه های تیر و مرداد شاهد کاهش تلفات جاده بودیم، اما در شهریور ماه تا کنون متاسفانه نسبت به سال قبل پنج درصد افزایش تلفات حوادث جاده‌ای در صحنه را داشته‌ایم.

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد که زمان بازگشت به استانهای خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند تا با آرامش و سلامت کامل به مقصد برسند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha