چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

۱۴ قربانی در ۴ جنایت خانوادگی. باورش سخت است اما از ۱۴ روز قبل تاکنون در جریان ۴جنایت خانوادگی در خیابان یخچال، تهرانپارس، مشهد و اسلام آباد غرب، ۴ نفر پس از قتل اعضای خانواده‌شان دست به‌خودکشی زده‌اند.

سریال هولناک قتل‌های خانوادگی

سلامت نیوز: ۱۴ قربانی در ۴ جنایت خانوادگی. باورش سخت است اما از ۱۴ روز قبل تاکنون در جریان ۴جنایت خانوادگی در خیابان یخچال، تهرانپارس، مشهد و اسلام آباد غرب، ۴ نفر پس از قتل اعضای خانواده‌شان دست به‌خودکشی زده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، تازه‌ترین قتل‌خانوادگی در مشهد اتفاق افتاد اما هنوز هیچ‌كس نمی‌داند مأمور پلیس با چه انگیزه‌ای ماشه سلاح را رو به اعضای خانواده‌‌اش چكانده است.

    هفت تیر كشی مأمور پلیس

تازه‌ترین جنایت خانوادگی شامگاه دوشنبه در مشهد رخ داد. آن شب ساكنان خیابان چمن كه با شنیدن صدای شلیك گلوله از خانه‌های‌شان بیرون آمده بودند مأمور پلیسی را دیدند كه شتابزده از خانه‌ای بیرون آمد. او كه یك كلت كمری به‌دست داشت با شتاب زیادی ازآنجا دور شد اما وقتی چند نفر وارد خانه شدند معلوم شد جنایت هولناكی در آنجا رخ داده است. مأمور پلیس داماد صاحب خانه بود و شواهد نشان می‌داد او كه با همسرش اختلافات شدیدی داشته در اقدامی انتقام‌جویانه همسرش را همراه با پدر و مادر او هدف گلوله قرار داده است.

دقایقی از این حادثه می‌گذشت كه امدادگران اورژانس خود را به محل حادثه رساندند. با اینكه زن جوان جانش را از دست داده بود اما هنوز پدر و مادرش زنده بودند. به این ترتیب آنها به بیمارستان منتقل شدند و اقدامات پزشكان سبب شد از مرگ نجات پیدا كنند. اما این نیمه اول این حادثه غم انگیز بود، چرا‌كه بخش دوم آن در نزدیكی یكی از كلانتری‌های مشهد رقم خورد. ماجرا از این قرار بود كه مأمور 26ساله پلیس پس از تیراندازی در خانه پدر همسرش خودش را به نزدیكی محل كارش رسانده و در آنجا با شلیك گلوله به سینه‌اش به زندگی خود پایان داده بود.

    قتل در خانه روستایی

ساعت 15:30دوشنبه و ساعتی قبل از جنایت مشهد صدای شلیك پیاپی گلوله در خانه‌ای روستایی در نزدیكی شهرستان اسلام آباد غرب در استان كرمانشاه از حادثه‌ای تلخ خبر می‌داد. خانه متعلق به مردی 37ساله بود كه با همسر و 2دختر 10و 4ساله‌اش در آنجا زندگی می‌كرد. پس از آخرین شلیك سكوت عجیبی آنجا را فرا‌گرفته بود. هیچ‌كس نمی‌دانست در خانه مرد روستایی چه اتفاقی افتاده است. همسایه‌ها دلواپس بچه‌ها بودند اما در خانه بسته بود و از هیچ‌كس كاری ساخته نبود.

با این حال وقتی چند دقیقه گذشت و خبری از اهالی خانه نشد، همسایه‌ها از پلیس كمك خواستند و مأموران خود را به آنجا رساندند. وقتی در خانه گشوده شد هیچ‌كس به استقبال مأموران نیامد. انگار كه گرد مرگ بر آنجا پاشیده شده بود. مأموران با ورود به یكی از اتاق‌ها صحنه تلخی را دیدند كه از مرگ و نیستی حكایت می‌كرد. اعضای این خانواده 4نفره همگی بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داده بودند و سلاح شكاری تك لولی كه در نزدیكی پدر خانواده قرار داشت نشان می‌داد كه او در تصمیمی شتابزده اعضای خانواده‌اش را به گلوله بسته و در نهایت به زندگی خودش نیز پایان داده است.

    بازخوانی حادثه یخچال و تهرانپارس

روز 13شهریور‌ماه امسال یكی از تلخ‌ترین حوادث سال توسط یك استاد دانشگاه اتفاق افتاد. او ابتدا پدر و مادرش را كه ساكن یكی از شهرستان‌ها هستند به دفتر كارش در خیابان پاسداران دعوت كرد و بنا به دلایلی كه هنوز مشخص نشده آنها را به ضرب چاقو به قتل رساند.

او سپس به خانه‌اش در خیابان یخچال رفت و همسر و فرزندش را نیز قربانی كرد و به زندگی خودش پایان داد. هر چند تاكنون انگیزه این حادثه معلوم نشده است اما برخی شواهد از بدهی میلیاردی این استاد دانشگاه حكایت دارد و ممكن است او به‌دلیل فشارهای مالی دست به چنین كاری زده باشد.

حادثه دیگری كه افكار عمومی را جریحه دار كرد روز 20شهریور‌ماه در تهرانپارس اتفاق افتاد و در جریان آن مردی 48ساله در اقدامی جنون‌آمیز، ۲‌دختر 16و 21ساله‌اش را با ضربات چاقو به قتل رساند و پس از آن با خوردن سم سیانور به زندگی خودش پایان داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha