«از وقتی که دستگیر شدم مدام گریه می‌کنم. پشیمانم و نگران مادرم هستم که به‌خاطر اشتباه من سرزنش می‌شود.»‌ این تازه‌ترین گفته‌های جوان کبوتر بازی است که ۱۷ شهریور‌ماه امسال پسربچه ۱۱ساله‌ای به نام ابوالفضل را به بهانه نشان دادن کبوتر به پشت بام خانه‌شان در جنوب تهران کشاند و او را با بیش از ۵۰ ضربه چاقو به قتل رساند.

قاتل ابوالفضل ۱۱ ساله در دادسرا:‌ پشیمانم!

سلامت نیوز: «از وقتی که دستگیر شدم مدام گریه می‌کنم. پشیمانم و نگران مادرم هستم که به‌خاطر اشتباه من سرزنش می‌شود.»‌ این تازه‌ترین گفته‌های جوان کبوتر بازی است که ۱۷ شهریور‌ماه امسال پسربچه ۱۱ساله‌ای به نام ابوالفضل را به بهانه نشان دادن کبوتر به پشت بام خانه‌شان در جنوب تهران کشاند و او را با بیش از ۵۰ ضربه چاقو به قتل رساند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، متهم 24ساله كه علی نام دارد پس از این جنایت با كمك برادرش جسد مقتول را به بیابان‌های اتوبان تهران-قم برده و در آنجا رها كردند اما در نهایت 5روز بعد رازشان فاش شد و هر دو دستگیر شدند. به‌دنبال این حادثه رسیدگی به پرونده جوان جنایتكار و برادرش زیرنظر قاضی دشتبان بازپرس جنایی تهران آغاز شد و با دستور وی، علی(جوان جنایتكار) در اختیار پزشكی قانونی قرار گرفت تا سلامت روانی‌اش بررسی شود.

این در حالی است كه پدر و مادر ابوالفضل با مراجعه به دادسرای جنایی تهران برای قاتل پسرشان درخواست قصاص در ملأعام كردند. متهم به قتل روز چهارشنبه گذشته برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران منتقل شد. او كه اشك می‌ریخت و بسیار پشیمان بود به قاضی جنایی گفت: «چون خودم در كودكی قربانی نقشه شیطانی جوانی شده بودم، ابوالفضل را كه اكثر روزها تا دیروقت در پارك محله مان بود ربودم و او را به قتل رساندم تا سرنوشتش مانند من نشود و در دام گرگ‌های شهر نیفتد اما به عواقب كارم فكر نكردم.

وی ادامه داد: با مادرم كه تلفنی صحبت كردم خیلی منقلب شدم و با خود گفتم چرا دست به چنین كار اشتباهی زده‌ام. مادرم با بغض حرف می‌زد و می‌دانم كه خیلی غصه می‌خورد. از طرفی شنیدم كه افرادی پس از این حادثه به خانه‌مان حمله كرده‌اند. من پشیمانم و به‌خاطر اشتباه من، مادرم و اعضای دیگر خانواده‌ام در این وضعیت قرار گرفته‌اند.» به گزارش همشهری، با اظهارات قاتل، او بار دیگر در اختیار اداره آگاهی قرار گرفت و تحقیقات درخصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha