فرمانده انتظامی استان از كشف بیش از 17 میلیارد ریال محصولات آرایشی قاچاق در عملیات پلیس شهرستان زرندیه از یك شركت تولیدی در این شهرستان خبر داد.

فروش میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق به اسم شرکت تولیدی

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی استان از كشف بیش از 17 میلیارد ریال محصولات آرایشی قاچاق در عملیات پلیس شهرستان زرندیه از یك شركت تولیدی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان،سردار کیومرث عزیزی گفت: پلیس شهرستان زرندیه در تحقیقاتی جامع از فعالیت یک شرکت تولیدی در وارد کردن محصولات قاچاق و تولید لوازم آرایشی غیربهداشتی با برند‌های تقلبی مطلع شدند و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی در این خصوص در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در برنامه ریزی پلیس شهرستان و طی چندین شبانه روز تحقیقات نامحسوس، در هماهنگی با دستگاه قضائی و با حضور کارشناسان اداره صنعت و معدن، اداره استاندارد، سازمان غذا و دارو و شبکه بهداشت شرکت مورد بازرسی قرار گرفت.

سردار عزیزی تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از انبار شرکت، تعداد یک میلیون و ۱۰۳ هزار عدد انواع موم اپیلاسیون، ۲۷۷ هزار و ۸۰۰ عدد ماسک صورت، ۱۳۵ هزار عدد بطری تونیک و روغن مو و ۲۰ هزار و ۸۹۰ کیلوگرم مواد اولیه تولید محصولات آرایشی قاچاق، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در استعلام انجام شده از اداره استاندارد نیز مشخص که در چند محصول تولیدی نیز از آرم استاندارد به صورت جعلی استفاده شده است و سازمان قضا و دارو و اداره بهداشت نیز غیربهداشتی بودن بیشتر مواد اولیه کشف را تایید کردند.

سردار عزیزی اضافه کرد: ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده تا کنون در حدود ۱۷ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال ارزیابی شده است و چند نمونه از مواد اولیه کشف شده نیز تا کنون قیمت گذاری نشده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌با ارجاع پرونده تشکیلی به مرجع قضائی، شرکت تولیدی پلمب و مراحل برخورد با متخلفان در حال پیگیری است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha