بررسی پیامك‌های تلفن همراه استاد دانشگاه كه پس از قتل چهار عضو خانواده‌اش خودكشی كرده، حكایت از این دارد كه وی از بیم مراجعه طلبكاران به خانواده‌اش، دست به این جنایت زده است.

پیامك 6 میلیاردی راز جنایت خانوادگی را بر ملا كرد

سلامت نیوز:  بررسی پیامك‌های تلفن همراه استاد دانشگاه كه پس از قتل چهار عضو خانواده‌اش خودكشی كرده، حكایت از این دارد كه وی از بیم مراجعه طلبكاران به خانواده‌اش، دست به این جنایت زده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، ساعت 21 شامگاه دوشنبه سیزدهم شهریور‌ماه امسال، قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران كلانتری 124 قلهك از قتل سه عضو یك خانواده در خانه‌ای حوالی خیابان یخچال با خبر و همراه تیمی از كارآگاهان راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه با جسد پدر خانواده به نام پژمان 40 ساله و مادر خانواده مینو 36‌ساله و پسر خانواده پارسا 12‌ساله روبه‌رو شدند. بررسی‌ها حكایت از این داشت پژمان عامل این حادثه ابتدا همسر و بعد پسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و در ادامه هم به زندگی‌اش پایان داده است.

در حالی كه تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، مأموران دریافتند روز حادثه پدر و مادر پژمان از شهرستان كرمان به تهران آمده‌اند. در ادامه مأموران برای بررسی حادثه راهی محل كار پژمان در خیابان پاسداران شدند و داخل دفتر كار وی با جسد غرق در خون پدر و مادرپژمان روبه‌رو شدند كه بررسی‌ها نشان داد وی به بهانه‌ای پدر و مادرش را به دفتر كارش كشانده و ابتدا آنها را به قتل رسانده و بعد به سراغ همسر و پسرش رفته است.
قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درباره انگیزه این جنایت گفت: پس از این حادثه تیم جنایی تحقیقات گسترده‌ای را برای بر ملا شدن راز این جنایت آغاز كرد. ابتدا فرضیه‌های زیادی درباره اختلاف خانوادگی، ارتباط پنهانی، اعتقادات خاص و موارد دیگر مطرح بود تا اینكه در تحقیقات میدانی و گفت‌وگو با بستگان وی به پیامكی از عامل این حادثه رسیدیم كه سال قبل به یكی از دوستانش در كشور امریكا فرستاده بود.

بررسی پیامك‌های وی نشان می‌داد عامل حادثه بدهی زیادی داشته تا جایی كه به یكی از دوستانش پیامكی اطلاع داده كه حدود 6میلیارد تومان بدهی دارد و چنانچه موفق به پرداخت بدهی‌اش نشود دست به كار شگفت انگیزی می‌زند كه همه انگشت به دهان بمانند. قاضی شهریاری ادامه داد: این پیامك در این مدت دست به دست چرخیده بود تا اینكه به همسر و بستگان درجه یك وی می‌رسد و همه در جریان بدهی پژمان قرار می‌گیرند.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران افزود: بررسی‌ها و تحقیقات تیم جنایی نشان داد پژمان علاقه زیادی به خانواده‌اش داشته و پدر و مادرش را بسیار دوست داشته است و احتمال می‌رود وی به همین دلیل نقشه قتل خانواده‌اش را طراحی و اجرا كرده تا بعد از فوتش طلبكارانش به سراغ خانواده‌اش نروند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha