پدرخوانده ۷۵ ساله که پس از قتل پسرخوانده و عروسش، سرهای بریده آنها را در خیابان شیخ بهایی رها کرده بود، طبق گزارش پزشکی قانونی جنون ندارد.

عامل جنایت «سرهای بریده» جنون ندارد

سلامت نیوز: پدرخوانده ۷۵ ساله که پس از قتل پسرخوانده و عروسش، سرهای بریده آنها را در خیابان شیخ بهایی رها کرده بود، طبق گزارش پزشکی قانونی جنون ندارد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، متهم 4لیسانس دارد و در اعترافاتش مدعی شده كه به‌خاطر اعتیاد فرزندخوانده‌اش به شیشه و اذیت‌های او، وی و همسر او را به قتل رسانده است. او پس از جنایت اجساد قربانیان را مثله كرد و سرهای بریده آنها را در زمین خاكی در خیابان شیخ بهایی انداخت و آنها را به آتش كشید. او دیگر بقایای اجساد را هم در سطل‌های زباله پایتخت رها كرد.وی وقتی برای انجام تحقیق به شعبه سوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و پیش روی قاضی سیدسجاد منافی آذر قرار گرفت، گفت:

در آن لحظه دچار جنون شدم و حالا به‌شدت پشیمانم و عذاب وجدان دارم. وی كه عاشق شكار است و مدتی شكارچی بوده مدعی شد كه «فكرش را نمی‌كردم كه آخرین صید‌هایم پسر و عروسم باشند». در ادامه متهم صحنه جنایت را بازسازی كرده و به پزشكی قانونی معرفی شد تا سلامت روانی وی بررسی شود كه كمیسیون پزشكی قانونی پس از بررسی‌های لازم اعلام كرد متهم اختلالات خلقی دارد اما هنگام قتل جنون نداشته است. از سوی دیگر خانواده عروس متهم با مراجعه به دادسرای جنایی تهران برای او درخواست قصاص كرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha