براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل گردشگران اصفهانی در گردنه حیران درجاده اردبیل - آستارا 31 نفر مصدوم شدند که حال 10 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

مصدومیت31تن در واژگونی اتوبوس درگردنه حیران

سلامت نیوز:براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل گردشگران اصفهانی در گردنه حیران درجاده اردبیل - آستارا 31 نفر مصدوم شدند که حال 10 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،خبرنگار ما  روز یکشنبه از محل حادثه گزارش داد که این اتوبوس از سرعین به سمت اصفهان و با 37 مسافر در حرکت بود که پس از عبور از تونل اردبیل - آستارا در ساعت 9 و 30 دقیقه امروز واژگون شد.


رئیس شبکه بهداشت و درمان نمین به خبرنگار ایرنا گفت: آخرین آمار مصدومان این حادثه 31 نفر است که 10 نفر از آنها به دلیل وخامت حالشان به بیمارستان های اردبیل و نمین اعزام و بقیه نیز سرپایی درمان شدند.


دکتر بابک نخستین بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از اردبیل ، 2 دستگاه آمبولانس توسط هلال احمر اردبیل ، یک دستگاه آمبولانس از آستارا و سه دستگاه آمبولانس نیز از نمین به محل حادثه اعزام شدند.


وی بیان کرد: تاکنون گزارشی از جانباختن کسی در جریان این سانحه دریافت نشده است.
گزارش خبرنگار ایرنا حاکیست که علت این حادثه در بررسی های اولیه لغزندگی جاده و بریدن ترمز این اتوبوس اعلام شده اما کارشناسان پلیس راه مشغول بررسی بیشتر موضوع هستند.


نمین در شرق اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.
گردنه حیران در جاده اردبیل - آستارا اغلب مه گیر و در پاییز نیز به خاطر بارش باران لغزنده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha