سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان هرمزگان بر اساس اقدامات اطلاعاتی از اواسط شهریور امسال تا کنون تعداد ۲۳ کانتینر حامل پارچه قاچاق کشف شده است.

۲۳ کانتینر پوشاک قاچاق کشف شد

سلامت نیوز:با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان هرمزگان بر اساس اقدامات اطلاعاتی از اواسط شهریور امسال تا کنون تعداد ۲۳ کانتینر حامل پارچه قاچاق کشف شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان هرمزگان بر اساس اقدامات اطلاعاتی از اواسط شهریور امسال تا کنون تعداد ۲۳ کانتینر حامل پارچه قاچاق کشف شده است.

بر اساس این گزارش، در ۱۱ شهریور ۹۶، ۴ دستگاه کانتینر از این محموله در ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس و ۹ دستگاه دیگر نیز در کیش در مجموع شامل  ۶۷۸ هزار و ۳۱۳ متر پارچه قاچاق توقیف شده است.

همچنین بنابر آخرین اعلام دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان، تعداد ۱۰ دستگاه کانتینر دیگر از این محموله شامل ۲ هزار و ۶۳۸ نگله در انبار گمرک شهید رجایی بندرعباس شناسایی شده است.

ارزش مجموعه این محموله با احتساب ۱۰ میلیارد ریال برای هر کانتینر، ۲۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است. 

مقصد نهایی کانتینرهای حامل پارچه قاچاق، استان تهران بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha