رییس پلیس پایتخت از اجرای عملیات پانجی‌آ توسط پلیس فتا برای پایتخت جهت برخورد با عرضه مواد دارویی و بهداشتی در فضای مجازی خبر داد.

برخورد با فروش اینترنتی دارو /دستگیری 102 نفر

سلامت نیوز:رییس پلیس پایتخت از اجرای عملیات پانجی‌آ توسط پلیس فتا برای پایتخت جهت برخورد با عرضه مواد دارویی و بهداشتی در فضای مجازی خبر داد.


به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح رعد 2 و در جمع خبرنگاران به دستاوردهای پلیس فتا در اجرای عملیات پانجی‌آ خبر داد و گفت: همکاران من در پلیس فتای تهران باندی را منهدم کردند که اقدام به عرضه دارو و مواد بهداشتی در فضای مجازی کرده بودند.

وی با بیان اینکه عرضه مواد دارویی در فضای مجازی ممنوع و برابر قانون جرم محسوب می‌شود، تصریح کرد: ارزش ریالی داروها و اقلام بهداشتی کشف شده از این افراد بالغ بر 2 میلیارد تومان بوده است.

به گفته رییس پلیس پایتخت، چندین نفر در این خصوص دستگیر شده‌اند که برایشان پرونده‌ای تشکیل و در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

رحیمی درباره تعداد دستگیری‌های پلیس فتا در این پرونده و موارد مربوط به خرید و فروش داروهای تقلبی و غیرمجاز در فضای مجازی گفت: در این خصوص 102 نفر دستگیر شده‌اند.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به عرضه دارو در فضای مجازی بیان کرد: عمده داروهایی که در فضای مجازی توزیع می‌شود غیراستاندارد، غیرمجاز یا در بهترین حالت تاریخ مصرف گذشته هستند، از این رو لازم است که شهروندان توجه داشته باشند که به هیچ عنوان در فضای مجازی اقدام به خرید و تهیه دارو کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha