چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 225724

عضو شورای شهر کرج از تلاش بنیاد مستضعفان برای لغو مصوبه ثبت ملی باغ سیب مهرشهر خبر داد.

تلاش برای لغو مصوبه ثبت ملی باغ سیب کرج!

سلامت نیوز:عضو شورای شهر کرج از تلاش بنیاد مستضعفان برای لغو مصوبه ثبت ملی باغ سیب مهرشهر خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، عباس زارع امروز در جمع خبرنگاران گفت: اطلاعی پیدا کردم که بنیاد مستضعفان در خصوص مصوبه میراث فرهنگی و ثبت ملی باغ سیب مهرشهر شکایتی کرده تا این مصوبه لغو شود.


زارع افزود: بنده به عنوان شهروند در خصوص این موضوع اعلام نگرانی کردم و البته اعتقادم این است که بنیاد با این طرح شکایت به جایی نخواهد رسید.  بنیاد در این مدت نشان داده سیاست احیای باغ سیب را در دستور کار دارد بنابراین چه ضرورتی دارد که مردم و جامعه را نگران کند.


این نماینده مردم کرج در پارلمان شهری در خصوص روند احیای باغ سیب گفت:  من در جریان کامل روند احیا هستم، خوشبختانه احیا شده و  قسمتی‌هایی هم آیش و صیفی کاری شده و از آبان ماه این قطعات  نیز نهال کاری خواهد شد.


زارع با بیان اینکه چنین اقداماتی نگرانی به وجود می‌آورد، تصریح کرد:  مطالبه اصلی شهروندان کرجی این است که باغ سیب  با پوشش کامل درختی باقی مانده و  باغ بماند، بنده نیز به عنوان نماینده مردم به صورت ویژه پیگیری خواهم کرد و برنامه هم این است که تا آخر امسال کل باغ زیر کشت نهال برود.


وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر آخرین وضعیت آن قسمت از باغ سیب که به دانشگاه علامه تعلق دارد نیز گفت: متاسفانه دانشگاه علامه کوتاهی می‌کند، ما از این کوتاهی راضی نیستیم و قطعا به آن به صورت ویژه خواهیم پرداخت.  در فصل درختکاری از شهرداری می‌خواهیم جلساتی را با دانشگاه علامه بگذارد، کاربری ان قسمت فضای سبز است و  باید دارای پوشش درختی بشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha