وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حکمی سید محمدهادی ایمانیه را به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز ابقا و همچنین با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه‌ها منصوب کرد.

سیدمحمدهادی ایمانیه با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه‌ها منصوب شد

سلامت نیوز: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حکمی سید محمدهادی ایمانیه را به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز ابقا و همچنین با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه‌ها منصوب کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حکمی سید محمدهادی ایمانیه را با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه‌ها منصوب کرد.

 

متن این حکم به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر سیدمحمد ایمانیه

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز

نظر به تعهد، تخصص، سوابق و تجربیات ارزشمند جناب عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه ها منصوب می شوید تا با رعایت ضوابط و مقررات قانونی انجام وظیفه نمائید.

انتظار دارم با حضور در جلسات برنامه ریزی کلان و شورای معاونین وزارت، همکاری های ممکن را با معاونت ها و حوزه های کاری مبذول نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha