عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر اینکه شهدا نباید درجه بندی شوند، گفت: شهدای آتش نشان باید تحت پوشش بنیاد شهید قرار گیرند.

خانواده شهدای آتش‌نشان پلاسکو چشم انتظار حمایت‌های بنیاد شهید

سلامت نیوز:عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر اینکه شهدا نباید درجه بندی شوند، گفت: شهدای آتش نشان باید تحت پوشش بنیاد شهید قرار گیرند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازخانه ملت،یحیی کمالی پور ، با تاکید بر اینکه شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو باید تحت پوشش بنیاد شهید قرار گیرند، گفت: بر اساس قانون شرایطی برای اینکه به یک فرد عنوان شهید اطلاق شود وجود دارد که با این اقدام تمامی حقوق و حقوق شهید به خانواده اش پرداخت می شود البته تعداد بسیاری از شهدای کشور در دوران دفاع مقدس به این مقام نائل آمده و برخی دیگر نیز به دلیل مقابله با اشرار و منافقان به مقام شهادت رسیده اند که در این میان نیز افرادی مانند آتش نشانان عالمانه و آگاهانه برای حفظ جان و مال مردم جان خود را کف دست گذاشته و وارد آتش می شوند بنابراین به این افراد نیز باید عنوان شهید اطلاق شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مسئولان باید به قول هایی که به خانواده شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو دادند هر چه سریع تر عمل کنند، ادامه داد: شهدا نباید درجه بندی شوند و هیچ تبعیض و تفاوتی نباید میان آنان قائل شد در این رابطه نیاز است خلاء های قانونی رفع شده و آتش نشانان تحت پوشش بنیاد شهید قرار گیرند.

عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه خانواده شهدای آتش نشان باید از تمامی مزایای شهدا بهره مند شوند، تصریح کرد: خانواده و بازماندگان این افراد نباید به حال خود رها شوند بلکه باید رسیدگی به مشکلات آنها در دستور کار قرار گیرد./


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha