مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش جزئیات آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب نیرو را تشریح کرد.

2560 ظرفیت استخدام در آموزش و پرورش خالی است/ به ازای هر شغل 1.15 نفر متقاضی داریم

سلامت نیوز: مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش جزئیات آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب نیرو را تشریح کرد.


 به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،حسینی در مورد آخرین وضعیت استخدام نیرو در آموزش و پرورش گفت: پس از آزمون تخصصی و مصاحبه، مدارک متقاضیان مورد بررسی قرار می گیرد. قرار بر استخدام 8200 نفر در آموزش پرورش بود که باید سه برابر این ظرفیت به ما معرفی می شدند.

وی ادامه داد: تمامی متقاضیان 9 هزار و 400 نفر بودند و این درحالی است که برای 2560 فرصت شغلی یا فردی ثبت نام نکرده یا این فرصت ها خالی است. باید برگزار کنندگان آزمون مانند سازمان سنجش بررسی کنند که به چه دلیل این ظرفیت خالی مانده است.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش افزود: براساس اطلاعات موجود به ازای هر شغل در آزمون استخدامی 1.15 نفر ثبت نام کرده و در آزمون شرکت کردند. این در حالی است که 60  عنوان شغلی در آزمون امسال خالی مانده است.

حسینی در مورد نحوه استخدام در آموزش و پرورش به عنوان معلم گفت: قانون ما را مکلف کرده است که از طریق دانشگاه فرهنگیان نیرو جذب کنیم. اگر فردی در ازمون استخدامی قبول شود باید یک سال در دانشگاه آموزش ببینید. همچنین تعدادی از نیروها با تحصیل در این دانشگاه جذب می شوند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha