در پی تماس تلفنی عده‌ای سودجو با بیمه‌شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در قالب شرکتهای درمانی برای ارائه کارت هوشمند سلامت در ازای دریافت وجه، سازمان تامین اجتماعی اعلام می دارد؛ هیچ گونه تماسی از سوی این سازمان با بیمه شدگان و بازنشستگان برای دریافت وجه انجام نمی شود و بیمه شدگان فریب سوء استفاده کنندگان را نخورند.

هشدار تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان درخصوص تماس کلاهبرداران برای ارائه «کارت هوشمند سلامت»

سلامت نیوز:در پی تماس تلفنی عده‌ای سودجو با بیمه‌شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در قالب شرکتهای درمانی برای ارائه کارت هوشمند سلامت در ازای دریافت وجه، سازمان تامین اجتماعی اعلام می دارد؛ هیچ گونه تماسی از سوی این سازمان با بیمه شدگان و بازنشستگان برای دریافت وجه انجام نمی شود و بیمه شدگان فریب سوء استفاده کنندگان را نخورند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا ، در روزهای اخیر عده‌ای با ادعای ارتباط با سازمان تأمین اجتماعی و به بهانه ارائه کارت هوشمند درمان، از بیمه شدگان و بازنشستگان تقاضای وجه کرده اند، در حالی که این سازمان از بیمه شدگان و بازنشستگان برای پروژه حذف دفترچه های کاغذی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،در این خصوص به اطلاع بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی می رساند، هر طرح و برنامه جدیدی در این خصوص از طریق رسانه های جمعی به اطلاع عموم می رسد و بیمه شدگان و بازنشستگان، اخبار سازمان تأمین اجتماعی را فقط از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir ، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢٠، و یا رسانه‌های رسمی و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بابک ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
    4 0
    با سلام با توجه به این خبری که شما اعلام کردید این شرکت ها که زنگ میزنن شماره تلفن شعبه بیمه شده و حتی آدرس بیمه شده رو از کجا بدست میارن متشکرم