وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در احکامی سه خانم را در پستهای مهم این وزارتخانه منصوب کرد.

انتصاب مدیران ارشد خانم در وزارت بهداشت دولت دوازدهم/دکتر حضرتی معاون پرستاری وزیر بهداشت شد

سلامت نیوز:وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در احکامی سه خانم را در پستهای مهم این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، دکتر هاشمی در این احکام دکتر مریم حضرتی را به عنوان معاون پرستاری، دکتر ساره محمدی را به عنوان مشاور وزیر بهداشت در امور زنان و دکتر شهلا خسروی را به عنوان مشاور وزیر در امور مامایی منصوب کرد.

وزیر بهداشت پیش تر نیز خانم دکتر طاهره چنگیز را نیز به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منصوب کرده بود.

انتصاب مدیر ارشد خانم در دولت دوازدهم در وزارت بهداشت با رویکرد استفاده از ظرفیت، تواناییها و توانمندیهای زنان فرهیخته در جایگاه های حساس بوده است.

بر اساس این گزارش وزیر بهداشت در حکمی دکتر مریم حضرتی را به عنوان معان پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

دکتر مریم حضرتی درحال حاضر عضو هیأت علمى و رییس دانشكده پرستارى دانشگاه علوم پزشکی شیراز است. وی فارغ التحصیل کارشناسی پرستاری و کارشناسی ارشد آموزش پرستاری از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکترای پرستاری سالمندی از خارج از کشور است.

فعالیت به عنوان پرستاربالینی، سرپرستار و 28 سال آموزش پرستاری به عنوان هیات علمی، معاون فرهنگی دانشجوئی دانشکده پرستاری شیراز از سال 94 و رئیس دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سال 95، برخی از سوابق علمی و اجرایی معاون جدید پرستاری وزارت بهداشت است.

دکتر مریم حضرتی علاوه بر سوابق اجرایى، علمی و پژوهشی، در زمینه حرفه ای نیز فعالیت های گسترده وموفقى داشته است؛ عضویت در دو دوره هیات مدیره نظام پرستاری شیراز، عضویت دراولین و دومین دوره شورایعالی نظام پرستاری و عضویت در هیات بدوی انتظامی سازمان نظام پزشکی شیراز به مدت 10 سال از جمله این فعالیتهاست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین در حکمی دکتر ساره محمدی را به عنوان مشاور وزیر در امور زنان وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.
دکتر ساره محمدی متخصص قلب و عروق و فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران است.
وی که دارای چندین مقاله پژوهشی در ISI و نیزPUB MED می باشد، پیش تر رییس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و در حال حاضر نیز رییس اداره نظارت بر درمان معاونت درمان وزارت بهداشت می باشد.

وزیر بهداشت دکتر شهلا خسروی را نیز که دارای فوق لیسانس مامایی و دکترای بهداشت باروری است را به عنوان مشاور وزیر در امور مامایی منصوب کرد.
وزیر بهداشت همچنین در اولین حکم صادره به عنوان وزیر بهداشت دولت دوازدهم، خانم دکتر طاهره چنگیز را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منصوب کرد.

دکتر طاهره چنگیز نیز استاد تمام آموزش پزشکی و دکتری تخصصی فارماکولوژی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است. وی سمت دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت و مشاور مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی این وزارتخانه را نیز در سوابق خود دارد. دکتر چنگیز در ابتدای دولت یازدهم نیز معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha