فرزند ملکه رنجبر گفت: مادرم یکشنبه جراحی می‌شود. از مردم خواهش می‌کنم که برایش دعا کنند و از هنرمندان هم می‌خواهم که مادرم را فراموش نکنند.

بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی می‌ رود

سلامت نیوز: فرزند ملکه رنجبر گفت: مادرم یکشنبه جراحی می‌شود. از مردم خواهش می‌کنم که برایش دعا کنند و از هنرمندان هم می‌خواهم که مادرم را فراموش نکنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر، درباره جدیدترین وضعیت جسمانی این بازیگر گفت: دکتر مادرم را معاینه کرد و قرار است روز یکشنبه او را جراحی کند.

او درباره میزان خطر جراحی ملکه رنجبر توسط این پزشک و قبول رضایت به جراحی اظهار کرد: دکتر گفته که تمام تلاش خود را می کنند تا عمل موفقیت آمیز باشد، من نیز به جهت تخصص و کاربلدی دکتر به وی اعتماد کردم و امیدوارم که مادرم حالش خوب شود.

پسر ملکه رنجبر افزود: از مردم خواهش می کنم که برای مادرم دعا کنند و از هنرمندان هم می خواهم که مادرم را فراموش نکنند.

ایروانی خاطرنشان کرد: امروز مادر من بیمار و روی تخت بیمارستان بستری است و شاید فردا نوبت هنرمندان دیگر شود، بنابراین با هم متحد و مهربان تر باشیم و حضور بیشتری در کنار خوشی ها و ناخوشی های هم داشته باشیم.

ملکه رنجبر بازیگر پیسکسوت تئاتر،سینما و تلویزیون هفته گذشته به جهت ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری و عمل آنژیوگرافی شد اما این عمل کفایت نکرد و با تشخیص پزشکان باید عمل باز روی قلب این هنرمند انجام شود. عملی که با توجه به گرفتگی رگ های قلب و سن بالای این هنرمند پیشکسوت با خطر بالایی روبه رو است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha