رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز گفت: شب گذشته زن ۲۹ ساله ای ظاهرا به دلیل مشاجره خانوادگی با همسر خود اقدام به خودسوزی زیر پل کابلی اهواز کرد که در پی آن دچار ۸۲ درصد سوختگی شد و با توجه به شدت و عمق سوختگی حال بیمار بسیار وخیم است.

خودسوزی زن ۲۹ ساله اهوازی؛ حال بیمار وخیم است

سلامت نیوز: رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز گفت: شب گذشته زن ۲۹ ساله ای ظاهرا به دلیل مشاجره خانوادگی با همسر خود اقدام به خودسوزی زیر پل کابلی اهواز کرد که در پی آن دچار ۸۲ درصد سوختگی شد و با توجه به شدت و عمق سوختگی حال بیمار بسیار وخیم است.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر زهرا بزرگ زاده در گفتگو با سلامت آنلاین افزود: پس از اقدام به خودسوزی، شاهدان حادثه به سرعت با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتند و ماموران اورژانس پس از حضور در محل حادثه اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

وی اظهار کرد: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط ماموران اورژانس، بیمار به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز منتقل شد تا تحت درمان های تخصصی قرار گیرد.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز در خصوص آخرین وضعیت زن جوان بیان کرد: با توجه به شدت و عمق سوختگی، قادر به صحبت کردن نیست و هم اکنون به دستگاه های کمک تنفسی متصل است، اما به دلیل شدت سوختگی به نظر نمی آید مدت زیادی زنده بماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha