معاون اول رییس جمهوری از پرداخت معوقات پزشکان و پرستاران خبر داد و گفت: این معوقه ها به تدریج در حال پرداخت است.

پرداخت تدریجی معوقات پزشکان و پرستاران/ کاستی های طرح تحول سلامت برطرف می شود

سلامت نیوز:معاون اول رییس جمهوری  از پرداخت معوقات پزشکان و پرستاران خبر داد و گفت:  این معوقه ها به تدریج در حال پرداخت است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری  ، اسحاق جهانگیری روز شنبه در آئین افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی امام حسین (ع) هریس اظهارکرد: طرح تحول نظام سلامت از جمله طرح های موفق دولت تدبیر و امید بوده که مشکلاتی داشته است و درصدد رفع آنها هستیم.


وی با اشاره به معوقه های پزشکان و پرستاران اعلام کرد: این معوقه ها به تدریج در حال پرداخت است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در این 2 شهرستان، افزود: بیمارستان امام حسین(ع) هریس و بزرگراه اهر -هریس - تبریز از خواسته های اساسی مردم منطقه بود که امروز شاهد تحقق یکی از این خواسته ها هستیم.


بیت الله عبداللهی با اشاره به مشکلات آبی شهرستان هریس، گفت: این شهرستان به عنوان کم آب ترین شهرستان آذربایجان شرقی شناخته می شود.
وی با اشاره به ظرفیت های معدنی منطقه، گفت: در راستای توسعه منطقه نیاز به اتصال اهر و هریس به راه آهن سراسری داریم .


عبداللهی با بیان اینکه مردم شهرستان های اهر و هریس توان بازپرداخت تسهیلات زلزله را ندارند، تعویق بازپرداخت این تسهیلات را درخواست کرد.
بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان هریس با اعتبار 320 میلیارد ریال و در طول 2 سال احداث شده است.


امروز با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علاوه بر بیمارستان هریس، بیمارستان سراب در آذربایجان شرقی هم بهره برداری شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha