رئیس سازمان غذا و دارو گفت: گرسنگى از جمله معضلات بسیارى از کشورها است، لذا شکرانه در معرض این مصیبت نبودن این است که ضایعات کاهش یافته و ریخت و پاش‌ها در مراسم‌ها حذف شود.

لزوم توجه به موضوع گرسنگی/ غذا اولویت بیشتری نسبت به دارو دارد

سلامت نیوز:رئیس سازمان غذا و دارو گفت: گرسنگى از جمله معضلات بسیارى از کشورها است، لذا شکرانه در معرض این مصیبت نبودن این است که ضایعات کاهش یافته و ریخت و پاش‌ها در مراسم‌ها حذف شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، غلامرضا اصغری رئیس سازمان غذا و دارو در همایش ملی روز جهانی غذا که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد با بیان اینکه در روز جهانى غذا باید به موضوع گرسنگى نیز توجه کنیم اظهار داشت: گرسنگى از جمله معضلات بسیارى از کشورها است لذا شکرانه در معرض این مصیبت نبودن این است که ضایعات کاهش و ریخت و پاش ها در مراسم‌ها حذف شود.

اصغری با تاکید مجدد بر ضرورت رفع گرسنگى در دنیا ابراز امیدواری کرد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند در سطح جهان شاهد هیچ مادری نباشیم که به دلیل گرسنگى توان شیر دادن به فرزند خود را نداشته باشد.

وی همچنین در سخنرانی کوتاه خود از صنایع غذایى و افرادى که در حوزه غذا تلاش کردند تا ایران به توانمندی‌های ارزشمند در حوزه غذایى برسد؛ تشکر کرد و از آنها خواست با همکاری سازمان غذا و دارو، کیفى کردن موادغذایى را مورد توجه ویژه قرار دهند.

اصغری تصریح کرد: همانطور که بارها نیز گفته‌ایم بدلیل آنکه پیشگیرى مهمتر از درمان است در سازمان غذا و دارو نیز همانند سایر کشورها غذا بر دارو اولویت خواهد داشت چرا که غذا در پیشگیرى و دارو در درمان  نقش دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تا زمانی که اینجانب در سازمان غذا و دارو دارو توفیق خدمت دارم همواره غذا بر دارو اولویت خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha