دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

پس از گذشت ۸ ماه از سرنوشت پارسا قندی، پسربچه ای که در جاده شمال ناپدید شده و خانواده اش برای یافتن او ۵۰۰ میلیون تومان جایزه تعیین کرده‌اند، خبری در دست نیست .

سرنوشت نامعلوم «پارسا» بعد از ۸ ماه

سلامت نیوز: پس از گذشت ۸ ماه از سرنوشت پارسا قندی، پسربچه ای که در جاده شمال ناپدید شده و خانواده اش برای یافتن او ۵۰۰ میلیون تومان جایزه تعیین کرده‌اند، خبری در دست نیست .
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامت آنلاین یازدهم تیر امسال خانواده‌ای پس ازسفر پنج‌روزه از شمال کشورراهی تهران شده بودند که حوالی عصر برای استراحت در منطقه «وانا»، نزدیکی خروجی تونلی به همین نام و در محلی که به «نقش شاه» معروف است در کنار رودخانه خروشان هراز توقف کردند، اما پس از دقایقی متوجه ناپدید شدن «پارسا»ی هشت‌ساله شدند.

حالا با گذشت ۸ ماه  از آن واقعه، اثری از پارسا به‌دست نیامده و سرنوشت پسربچه تهرانی همچنان نامعلوم است.

پدر پارساگفته است: به توصیه افراد با تجربه در اینگونه حوادث و برای پیدا کردن پسرم ۵۰۰ میلیون تومان مژدگانی برای کسی که پسرم را پیدا کند یا اطلاع دقیقی دراین باره بدهد در نظر گرفتیم. هر جا هم که توانستیم عکس و شماره تلفن خودم و منزلمان را پخش کردیم تا اگر کسی او را پیدا کرد یا ردی یافت با ما تماس بگیرد، اما هیچ خبری نشده و ما در نگرانی روزگار را سر می کنیم.

وی بار دیگر از همه مردم خواست اگر اطلاعی از پسرش دارند، او را کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha