رئیس مرکز سنجش آموزش گفت: داوطلبان کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی می‌توانند برای شرکت در تکمیل ظرفیت از چهارشنبه تا جمعه 28 مهر در سایت سنجش آموزش پزشکی ثبت‌نام کنند.

زمان انتخاب رشته برای تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی

سلامت نیوز: رئیس مرکز سنجش آموزش گفت: داوطلبان کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی می‌توانند برای شرکت در تکمیل ظرفیت از چهارشنبه تا جمعه 28 مهر در سایت سنجش آموزش پزشکی ثبت‌نام کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، محمدحسین پورکاظمی رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی درخصوص تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی گفت: دانشگاه ها در برخی رشته های مقاطع کارشناسی ارشد و PHD که دارای ظرفیت بودند، اعلام تکمیل ظرفیت کردند.

وی افزود: تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی از روز چهارشنبه 26 مهر تا روز جمعه 28 مهرماه در سایت سنجش پزشکی انجام می شود و هر کدام از داوطلبان براساس رشته ای که در آزمون شرکت کرده بودند، می توانند، مجدد انتخاب رشته کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: در مقطع کارشناسی ارشد، داوطلبانی که قبلا مجاز شده بودند، می توانند، انتخاب رشته کنند که 7 هزار نفر پذیرفته شدند و درحال حاضر 400 نفر ظرفیت خالی وجود دارد.

وی ادامه داد: در مقطع PHD نیز داوطلبانی که در مصاحبه قبول شده و توسط ما معرفی شدند، می توانند، در تکمیل ظرفیت انتخاب رشته شرکت کنند که قبلا 1400 نفر قبولی اعلام شد و 400 نفر را برای مصاحبه معرفی کردیم و درحال حاضر نیز 40 نفر ظرفیت مجدد وجود دارد و لذا افرادی که قبول نشدند، می توانند در این تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha