پلیس بریتانیا در حالی تحقیقات خود را در مورد پرونده کودک‌ آزاری در باشگاه‌های ورزشی ادامه می‌دهد که روز به روز بر تعداد شکایت‌ها در این مورد افزوده می‌شود.

تحقیقات پلیس در مورد ۲ هزار مورد کودک‌ آزاری در فوتبال بریتانیا

سلامت نیوز: پلیس بریتانیا در حالی تحقیقات خود را در مورد پرونده کودک‌ آزاری در باشگاه‌های ورزشی ادامه می‌دهد که روز به روز بر تعداد شکایت‌ها در این مورد افزوده می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ نیروی ویژه پلیس بریتانیا در حال بررسی و تحقیق در مورد کودک‌آزاری و سوءاستفاده جنسی از بازیکنان فوتبال در سنین پایین توسط مربیان آنهاست که نسبت به آماری که در ماه ژوئن منشتر شده بود، 142 شکایت دیگر به آن اضافه شده و اکنون شکایت‌ها مربوط به 331 باشگاه ورزشی در سراسر بریتانیا می‌شود.

این آمار جدید روز گذشته (سه‌شنبه) منتشر شد و بر این اساس تا تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر) تعداد 2028 شکایت به ثبت رسیده است و این نسبت به آماری که در پایان ماه ژوئن منتشر شده بود، 142 مورد شکایت افزایش داشته است.

688 مورد از این شکایت‌ها از طریق انجمن ملی مقابله با خشونت علیه کودکان (NSPCC) صورت گرفته و 1340 مورد نیز به اطلاع پلیس رسیده است. آمار نشان می‌دهد پس از افشاگری اندی وودوارد،‌ مدافع پیشین شفیلدیونایتد که خود را قربانی کودک‌آزاری معرفی کرد و استارت تحقیقات گسترده در این خصوص در سطح بریتانیا زده شد، اکنون 331 باشگاه زیر ذره‌بین قرار گرفته‌اند.

بیشتر این شکایت‌ها درباره کودک‌ آزاری مربوط به باشگاه‌های فوتبال می‌شود (2001 مورد)، هرچند 27 مورد نیز مربوط به رشته‌های ورزشی دیگر از جمله بسکتبال، راگبی، ژیمناستیک، هنرهای رزمی، تنیس، کشتی، گلف، قایقرانی، دوومیدانی، کریکت و شنا می‌شود.

پلیس بریتانیا می‌گوید موضوع کودک‌آزاری در باشگاه‌های ورزشی موضوعی پیچیده است و نیاز به مهارت خاص و دانش لازم دارد، از این‌رو ممکن است پیشرفت در این پرونده زمان‌بر باشد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha