قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور، از موافقت مسئولین دولتی با بررسی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در جلسه آتی شورای عالی بیمه خبر داد.

بررسی تعرفه پرستاری در جلسه آتی شورای عالی بیمه

سلامت نیوز:قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور، از موافقت مسئولین دولتی با بررسی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در جلسه آتی شورای عالی بیمه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، محمد شریفی مقدم در جلسه شورای عالی نظام پرستاری که صبح چهارشنبه برگزار شد، گزارش یک ماهه از برنامه ها و اقدامات سازمان نظام پرستاری ارائه داد.

وی در ادامه با اشاره به موضوع تعرفه پرستاری، گفت: متاسفانه چندی قبل خبر دار شدیم که پرونده قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را بسته اند، از همین رو در جلسه ای که در  کمیسیون اجتماعی دولت داشتیم، این موضوع را دوباره پیگیری کردیم.

شریفی مقدم افزود: بعد از این جلسه که یک ماه قبل برگزار شد، جلسه دیگری روز گذشته داشتیم که در این جلسه مخالفان تعرفه پرستاری را متقاعد کردیم که دلایل مخالفت آنها بی اساس است و قرار شد در جلسه بعدی شورای عالی بیمه، این تعرفه ها مطرح و بررسی شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم رویکر دوستان در شورای عالی بیمه، تصویب این تعرفه ها باشد تا پرستاران را خشنود و خوشحال کنند.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری همچنین به موضوع بودجه اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اشاره کرد و افزود: با توجه به موضوعاتی که پیرامون بودجه اجرای تعرفه پرستاری مطرح است، به وزارت بهداشت پیشنهاد دادیم که علاوه بر بودجه جاری، ۱۰۰۰ میلیارد تومان نیز اضافه کنند که رونوشت این پیشنهاد به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است.



  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha