رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور، ابراز امیدواری کرد بعد از انتصاب معاون جدید پرستاری وزارت بهداشت، تعامل بیشتری بین این دو نهاد صورت بگیرد تا مطالبات پرستاران محقق شود.

جایگاه پرستاری فراتر از کارانه ای است که می دهند

سلامت نیوز:رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور، ابراز امیدواری کرد بعد از انتصاب معاون جدید پرستاری وزارت بهداشت، تعامل بیشتری بین این دو نهاد صورت بگیرد تا مطالبات پرستاران محقق شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، دکتر علی محمد آدابی صبح چهارشنبه در جلسه شورای عالی نظام پرستاری، گفت: امیدواریم در فضای جدیدی که در وزارت بهداشت ایجاد شده است و پیرو تاکیدات وزیر مبنی بر تعامل با سازمان نظام پرستاری، بتوانیم با همکاری یکدیگر به اهداف عالیه پرستاری دست یابیم و مطالبات پرستاران را محقق کنیم.

وی ادامه داد: اگر بین معاون پرستاری و سازمان صنفی پرستاران همراهی و همکاری وجود نداشته باشد، دستیابی به اهداف و مطالبات پرستاری محقق نخواهد شد.

آدابی بر ضرورت استفاده معاونت پرستاری از مشاوره های کارشناسی سازمان نظام پرستاری تاکید کرد و افزود: سازمان نظام پرستاری به لحاظ ماهیتی، می بایست از حقوق پرستاران دفاع کند و انتظار می رود کاستی های گذشته به نحو مضاعف جبران شود.

وی با اشاره به اعلام آمادگی سازمان نظام پرستاری برای تعامل و همکاری بیش از پیش با معاونت پرستاری وزارت بهداشت، گفت: در این مسیر، سازمان نظام پرستاری همواره تابع نظرات شورای عالی نظام پرستاری بوده و در این راه سستی نشان نداده است.

آدابی افزود: سازمان نظام پرستاری حسب تلاش های موثری که طی دوره حاضر انجام داده است، توانسته در مسیر موفقیت پرستاری گام بردارد.

وی با عنوان این مطلب که شان پرستاری فراتر از کارانه ای است که دریافت می کند، گفت: پرستاری مسیر رشد خودش را پیدا کرده و امیدوارم شاهد روزی باشیم که پرستاری به عنوان الگوی انسان سرآمد در جامعه مطرح شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha