زن میانسال به علت نامعلوم به انتهای چاهک آسانسور یک ساختمان مسکونی در بزرگراه شهید اصفهانی سقوط کرد و جان باخت.

سقوط مرگبار زن میانسال به چاهک آسانسور در اشرفی اصفهانی

سلامت نیوز:زن میانسال به علت نامعلوم به انتهای چاهک آسانسور یک ساختمان مسکونی در بزرگراه شهید اصفهانی سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از تسنیم،؛ ساعت 23 شب گذشته حادثه سقوط زن میانسال به داخل چاهک آسانسور به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 55 به همراه گروه امداد و نجات سه با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی (مسیر جنوب به شمال)، بعد از بزرگراه شهید همت، خیابان شهید عربشاهی اعزام شدند.

مجید شهرمی؛ رئیس ایستگاه 74 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در یک ساختمان پنج طبقه دارای 20 واحد مسکونی، یک خانم شصت ساله به علت نامعلومی به انتهای چاهک آسانسور سقوط کرده بود.

وی افزود: آسانسور در طبقه پنجم ساختمان متوقف و خانم میانسال از طبقات دیگر به چاهک آسانسور سقوط کرده بود.

رئیس ایستگاه 74 آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق آسانسور را قطع کردند، پس از ایمن‌سازی کامل، خود را به انتهای چاهک آسانسور رساندند و خانم میانسال را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند که مشخص شد وی به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای عملیاتی پس از تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی، تذکرات ایمنی را به مدیریت ساختمان ارائه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha