دم دمای غروب جمعه بود که جواب تماسم را داد. غم سنگینی در صدایش پنهان بود، در ابتدای جوانی سیاهپوش دردانه پسرش شد، بی آنکه بداند اهورایش قربانی چه کینه و قساوتی شد.

ناگفته های پدر اهورا از قتل فجیع کودک ۲.۵ساله

سلامت نیوز: دم دمای غروب جمعه بود که جواب تماسم را داد. غم سنگینی در صدایش پنهان بود، در ابتدای جوانی سیاهپوش دردانه پسرش شد، بی آنکه بداند اهورایش قربانی چه کینه و قساوتی شد.

به گزارش سلامت نیوز، رکنا نوشت: دل پری از قضاوت های مردم داشت، می گفت: برای چه خواننده مملکت بی آنکه چیزی بداند تهمت می زند، من از روی هوس ازدواج نکردم، من هفت سال با این زن زندگی کرده بودم، سال پنجم زندگیمان بچه دار شدیم، کسی چه می داند داخل زندگی من چه می گذشت. در آن زمان این زن برای من فرشته بود، او هم مانند من تنها فرزند خانواده خود بود، البته خانواده هایمان مخالفت هایی داشتند اما اصرار خودمان بود و بالاخره ازدواج کردیم، اما با تولد اهورا رفتار همسرم رفته رفته تغییر کرد، چیزهایی از او می دیدم که برایم غیر قابل باور بود، در مسائل شخصی او چیزهایی می دیدم که در خور من نبود، اختلافاتمان بالا گرفت و اولین بار خودش بحث طلاق را مطرح کرد اما من نپذیرفتم و از اوایل مهر سال گذشته تا روز 23 بهمن همان سال بخاطر اهورا جنگیدم اما او قبول نکرد و بالاخره جدا شدیم، این در حالی بود که خود ما هیچ وقت نمی توانستیم مسئله طلاق را درک کنیم اما خودمان هم دچار همین مسئله شدیم.

از او در مورد چرایی تغییر رفتار همسر سابقش پرسیدم، ذهنش به ابتدای تجربه زندگی مشترکش رفت و گفت: در ابتدا زندگیمان دستفروشی می کردیم، کم کم مغازه گرفتم، همسرم مغازه جداگانه ای داشت من هم مغازه دیگری اما با این حال هزینه های هر دو مغازه پای من بود ولی درآمد حاصل از آن برای خودش بود، در آن زمان بود که دوستانی دور او را فراگرفتند که تاثیر فراوانی روی شخصیت همسر سابقم گذاشتند، یکی از آن ها فروشنده مغازه خودش بود.

همسر یا دوست پسر؟!

به او گفتم چه زمانی متوجه ازدواج مجدد همسر سابقش شد، فرکانس صدایش تغییر کرد و گفت: اصلا ازدواجی در کار نیست، اگر ازدواج رسمی شده بود باید حضانت بچه به من داده می شد، سوم تیر ماه امسال مهر طلاق در شناسنامه همسر سابقم خورد، طبق قانون Law سه ماه و ده روز بعد امکان صیغه برای او وجود داشت این در حالی است که یک ماه و نیم است که از مهلت صیغه نامه آن ها می گذرد.

میلاد در ادامه گفت: قرار ما از ابتدا برای دیدن اهورا در روزهای سه شنبه بود، تا اینکه در دو ماه اخیر و درست همزمان با آشنایی همسر سابقم با قاتل این قرار به هم ریخت. 15 روز پیش از حادثه نیز با همسر سابقم سر این موضوع بحث کردم و او به بهانه های مختلف مانع دیدار من و اهورا می شد تا اینکه فهمیدم با پسری در ارتباط است، پس از این ماجرا یک شب فردی در تلگرام من ملحق شد، زمانی که عکس او را باز کردم فهمیدم همان شخصی است که همسر سابقم با او در ارتباط است، آن عکس نیز عکسی بود که قاتل انگشت خود را به حالت توهین به سمت عکس اهورا گرفته بود.

ماجرای فریادهای اهورا چند روز پیش از قتل

میلاد در ادامه ماجرا گفت: یک هفته پیش از حادثه نیز مدیر ساختمان به مغازه من آمد و گفت که آقایی با همسر سابق من در ارتباط است و در این مدت نیز یک بار صدای فریادهای اهورا را نیز شنیده اند اما زمانی که همسایه ها جلوی در رفتند کسی پاسخ آن ها را نداد، تصمیم گرفتم شکایت کنم تا بتوانم اهورا را پیش خود نگهدارم، همسایه ها نیز بخاطر رفت و آمدهای ناجور قصد شکایت داشتند، اما فرصتی نماند و اهورا قربانی نیت کثیف این مرد شد.

ناگفته های اهورا که به گور رفت

پدر اهورا گفت: از زمانی که همسر سابقم با این مرد در ارتباط بود دیگر نگذاشت تا اهورا را ببینم و من تصور می کنم که آن ها ترس از این داشتند که اهورا من را ببیند و چیزهایی بگوید که به نفع آن ها نباشد.

با مرگ اهورا ناگفته های این کودک دو ساله نیز برای همیشه در سینه او پنهان ماند، ناگفته هایی که شاید بخشی از آن ها در اعترافات قاتل سنگدل فاش شود.

آخرین باری که اهورا قربانی تجاوز شد زمانی بود که به قتل رسید اما هنوز مشخص نیست که این سناریوی شوم اولین بار نیز بود باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha