یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

پدر و مادر حكیمه سه ساله هر دو نشئه و خمارند. دخترشان بر اثر سهل انگاری آنها سوخته و از او برای تكدی گری در سر چهار راه استفاده می‌كنند.

آزار دختر ۳ ساله با آب جوش

سلامت نیوز:پدر و مادر حكیمه سه ساله هر دو نشئه و خمارند. دخترشان بر اثر سهل انگاری آنها سوخته و از او برای تكدی گری در سر چهار راه استفاده می‌كنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، این زن و شوهر معتاد ٦ فرزند دارند كه هیچ كدام از بچه‌ها شناسنامه ندارند و نتواسته‌اند به مدرسه بروند.
 
یك مددكار اجتماعی از موسسه‌ای خیریه برای سركشی به این خانواده مراجعه كرد و درباره وضعیت این افراد گفت: «حكیمه سه ساله دخترك معصوم خانواده زیر ملحفه‌ای پیچیده شده بود و ناله می‌كرد و وقتی ملحفه را كنار زدم با بدن سوخته حكیمه روبه‌رو شدم. تاول‌های بزرگ بر بدن حكیمه باعث خونریزی و بوی تعفن شده بود و این در حالی بود كه پدر و مادر او هم از این موضوع اطلاع داشتند اما خماری و نشئگی مواد نمی‌گذاشت آنها كاری برای دخترشان كنند.»
 
او ادامه داد: «به محض مشاهده این صحنه موضوع را از طریق مادر حكیمه پیگیری كردم كه مشخص شد چند روز پیش بر اثر سهل انگاری والدین خمار با آب داغ سوخته است. به این ترتیب با هماهنگی موسسه و یكی از بیمارستان‌های تهران، حكیمه با وجود ممانعت پدر و مادرش به بیمارستان منتقل و مشخص شد كه ١٢درصد سوختگی عمیق پیدا كرده است.»
 
به گفته او، چند روز بعد، پدر و مادر حكیمه به بیمارستان مراجعه و فرزند خود را پس از عمل جراحی ترخیص، او را با همان حال، برای ادامه تكدیگری به همراه خود می‌برند و اجازه نمی‌دهند دوران نقاهت حكیمه به اتمام برسد. پس از این برخورد پدر و مادر، اقدامات قانونی از طریق موسسه و با هماهنگی بهزیستی انجام و با توجه به شرایط خانواده و استفاده از حكیمه برای تكدی گری، او به بهزیستی سپرده كه متاسفانه چند روز بعد با دستور قاضی كودك به خانواده باز گردانده شد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha