نماینده مردم بناب در مجلس رییس‌جمهور را مخاطب قرار داد و افزود: بیمارستان‌ها و واحدهای بهداشتی و درمانی به دلیل بدهی قابل اداره نیستند. اگر این وضعیت ادامه یابد دارو، کارانه، اضافه کار کادر پزشکی وارد بحران می‌شود.

نماینده بناب: واحدهای بهداشتی و درمانی به دلیل بدهی قابل اداره نیستند

سلامت نیوز:نماینده مردم بناب در مجلس رییس‌جمهور را مخاطب قرار داد و افزود: بیمارستان‌ها و واحدهای بهداشتی و درمانی به دلیل بدهی قابل اداره نیستند. اگر این وضعیت ادامه یابد دارو، کارانه، اضافه کار کادر پزشکی وارد بحران می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، ضیاء‌الله اعزازی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری به وزیر جهادکشاورزی، گفت: چندین مرغداری در شهرستان بناب به دلیل آنفولانزای مرغی آسیب جدی دیده است، مسئولان کشوری و استانی به این مسئله مهم توجه ویژه کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکری به دولتمردان، گفت: از سطوح مختلف مدیریتی اخباری شنیده می‌شود در افرادی منصوب می‌شوند که شاید سابقه خوبی ندارند، مردم نسبت به رانت‌خواری، سوء استفاده‌های مالی و فروش اطلاعات حساس هستند، هیات دولت و وزرا و مدیران میانی دستگاه‌ها دقت نظر بیشتری داشته باشند و این افراد را منصوب نکنند.

وی با اشاره به سفرهای مدیران اجرایی، متذکر شد: با سفرهای غیرضروری کاری نکنیم هزینه‌های بیشتری بر مردمی که با مشکل بیکاری و معیشتی دارند، تحمیل شود.

نماینده مردم بناب در مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، گفت: مدرسه‌ای در حوزه انتخابیه‌ام کادر خدماتی ندارد، بهداشت، نظافت و وضعیت ظاهری این مدرسه نیازمند رسیدگی است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha