نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس گفت: متاسفانه علیرغم تزریق منابع به حوزه سلامت اما این بخش حال و روز خوبی در این شهرستان‌ها ندارد.

حوزه سلامت حال و روز خوبی در خوانسار و گلپایگان ندارد

سلامت نیوز:نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس گفت: متاسفانه علیرغم تزریق منابع به حوزه سلامت اما این بخش حال و روز خوبی در این شهرستان‌ها ندارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، علی بختیار در تذکر شفاهی امروز خود در جلسه علنی مجلس نسبت به عدم تعیین استاندار استان اصفهان انتقاد کرد.

وی همچنین با تاکید بر این سرمایه گذاری داخلی و خارجی و این که با قرار دادن مکانیزم‌های سخت دچار نوعی خود تحریمی هستیم، گفت: متاسفانه طرح‌های نیمه تمام بین دو وزارت‌خانه یا سازمان برنامه باقی مانده‌اند که نمونه آن تونل خوانسار-میان دشت است که به دلیل عدم تخصیص و تزریق بودجه غیرفعال شده است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین اظهار کرد: بسیاری از ظرفیت‌های خالی در کشور وجود دارد که در صورت به کار گیری آن‌ها اشتغال ایجاد خواهد شد، نمونه آن کارخانه ماشین سازی فتح که در اختیار وزارت دفاع قرار گرفته است.

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس در پایان بیان کرد: حوزه سلامت علیرغم تزریق منابع خوبی که در مجلس تصویب شده است، اما حال و روز خوبی در خوانسار و گلپایگان ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha