پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 228538

دکترای حرفه‌ای علوم آزمایشگاهی راه اندازی شود

سلامت نیوز:صدها دانشجوی علوم آزمایشگاهی سراسر کشور با اجتماع در دانشگاه‌های خود و در دست داشتن پلاکاردهایی، درخواست خود را مبنی بر ادامه تحصیل در مسیر دکترای حرفه‌ای علوم آزمایشگاهی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دوم آبان ماه سال جاری صدها دانشجوی علوم آزمایشگاهی سراسر کشور با اجتماع در دانشگاه های خود و در دست داشتن پلاکاردهایی با شعار های مشخص، درخواست خود را مبنی بر ادامه تحصیل در مسیر دکترای حرفه ای علوم آزمایشگاهی اعلام کردند.


دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی در درخواست خود به محمدباقر لاریجانی، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نوشتند؛ ما دانشجویان کارشناسی علوم آزمایشگاهی درخواست ابقا و ارائه مقطع دکترای حرفه ای علوم آزمایشگاهی از کارشناسی به دکترا را داریم.


بیش از 1200 فارغ التحصیل این رشته طی 25 سال اخیر تحولی بزرگ از نظر کمی و کیفی در آزمایشگاه های تشخیص پزشکی ایجاد کرده اند.
دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی شعارهای دکترای حرفه ای علوم آزمایشگاهی مصوب است، ادامه تحصیل حق ماست و آزمایشگاه را به دانش آموختگانش واگذارید را بر روی پلاکاردهای خود درج کرده بودند.


انجمن علوم آزمایشگاهی اعلام کرد؛ امید است با عنایت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به حقوق دانشجویان علوم آزمایشگاهی، شاهد ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی باشیم و به امید روزی که ‌جان هیچ بیماری در اثر تشخیص آزمایشگاهی اشتباه به خطر نیافتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha