شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموز دوره دوم متوسطه این شهرستان صبح شنبه در مسیر مدرسه هدف تیراندازی همکلاسی خود قرار گرفت.

تیراندازی به دانش آموز نیکشهری

سلامت نیوز: فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموز دوره دوم متوسطه این شهرستان صبح شنبه در مسیر مدرسه هدف تیراندازی همکلاسی خود قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز، صاحب گل صالحی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این دانش آموز که از ناحیه دست و پا مورد اصابت پنج گلوله قرار گرفته هم اینک در بیمارستان بستری است.
وی افزود: ظاهرا بین این دانش آموز با یک دانش آموز دیگر اختلاف و درگیری قبلی رخ داده که منجر به بروز این حادثه شده است.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز گفت: 2 فرد ناشناس ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد امروز در مسیر اسپکه - لاشار نیکشهر متین درزاده دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان شهید بهشتی این شهرستان را مورد اصابت گلوله قرار دادند.
وی ادامه داد: این دانش آموز که حال عمومی وی به علت اصابت هفت گلوله به بدنش وخیم گزارش شده بلافاصله به بیمارستان ایران ایرانشهر منتقل شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس بلافاصله در محل حاضر و اقدامات تخصصی را برای یافتن ضاربان آغاز کردند.
تلاش خبرنگار ایرنا برای گفت وگو با مسئولان انتظامی سیستان وبلوچستان نتیجه بخش نبود و با وجود تماس های مکرر با حوزه معاونت اجتماعی انتظامی استان هیچ یک در این زمینه اظهار نظر نکردند.

شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال 1395 تعداد 141 هزار و 894 نفر جمعیت با 37 هزار و 207 خانوار در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha