شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

خریدار مواد مخدر وقتی متوجه شد به جای تریاک به او نمک فروخته‌اند، با شکایتی واهی مدعی شد از سوی موادفروشان ربوده و از او پنج میلیون تومان اخاذی شده است.

سلامت نیوز: خریدار مواد مخدر وقتی متوجه شد به جای تریاک به او نمک فروخته‌اند، با شکایتی واهی مدعی شد از سوی موادفروشان ربوده و از او پنج میلیون تومان اخاذی شده است.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه جام‌ جم نوشت: «اوایل مهر امسال مردی با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران از سه مرد به اتهام آدم‌ربایی و سرقت پول‌هایش شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: به عنوان مسافر سوار خودروی سواری شدم تا پیش یکی از دوستانم بروم. علاوه بر من دو نفر دیگر نیز مسافران خودرو بودند. با گفتن مقصدم به راننده او حرکت کرد اما در میانه راه تغییر مسیر داد. زمانی که به رفتار راننده اعتراض کردم، توجهی نکرد و بهانه‌های واهی آورد و ادامه مسیر داد. دو مسافر در میانه راه با چاقو و اسلحه مرا به مرگ تهدید کردندکه فهمیدم با راننده همدست هستند. آنها کتکم زدند و به زور پنج میلیون تومان پولی را که همراه داشتم، سرقت کردند.

تحقیقات پلیسی برای یافتن سارقان آدم‌‌ربا ادامه داشت تا این که ماموران رد پای یکی از متهمان را که فردی سابقه‌دار و معتاد بود، در واوان اسلامشهر به دست آوردند و روزهای پایانی هفته گذشته او و همدستش را دستگیر کردند.

متهمان میانسال با انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بازجویی شدند. آنها مدعی بودند در ربودن شاکی نقشی نداشته‌اند. در پی گفته‌های ضد و نقیض، این دو آدم‌ربا، در مواجهه حضوری با شاکی قرار گرفتند و توسط او شناسایی شدند. متهمان در ادامه تحقیقات سکوت خود را شکستند و اعتراف کردند.

یکی از آدم‌رباها به افسر تحقیق گفت: ما دو نفر همراه دوست دیگرمان که طراح این آدم‌ربایی بود، یک روز برای بررسی پرونده دوست قاچاقچی‌مان به دادگاه انقلاب تهران رفته بودیم با شاکی مقابل دادگاه روبه‌رو شدیم. او مدعی بود سند برای وثیقه اجاره می‌دهد و اگر بخواهیم برای دوستانمان می‌تواند در برابر دریافت پول وثیقه بگذارد.

وی افزود:یکی از دوستانم به نام شهروز با دیدن شاکی، او را شناخت و به زبان محلی با هم حرف زدند. بعد پیش ما آمد و گفت، این فرد خریدار مواد مخدر است و می‌توانیم با او معامله کنیم. طبق نقشه دوستمان عمل کردیم، پنج کیلو نمک را به جای تریاک در نایلونی ماهرانه بسته‌بندی کردیم و او چند روز بعد در تماس با مرد خریدار او را به محل قرار کشاند. او بسته را از ما گرفت و به جای ۱۰ میلیون تومان، پنج‌ میلیون تومان پرداخت کرد. ما هم دیگر با او مجادله نکردیم و بعد از پایان معامله رفتیم. روز بعد زمانی که متوجه شد به جای تریاک به او نمک فروخته‌ایم، تهدیدمان کرد اگر پولش را پس ندهیم از ما شکایت می‌کند. آدم‌ربایی در کار نبود و چون سرش کلاه گذاشتیم این بلا را سرمان آورد و طراح اصلی ماجرا دوست فراری‌مان است.

با توجه به گفته‌های متهم، همدستش نیز حرف‌های او را تائید کرد. برای متهمان قرار قانونی صادر شد و تحقیقات برای دستگیری دیگر همدست فراری آنها ادامه دارد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha