هشدار رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو: رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو ضمن هشدار نسبت به سوء استفاده از احساسات مردم بویژه در محصولات سلامت گفت:هیچ مجوزی برای خوشبو کننده هوا به نام «رایحه شهدا» صادر نکرده اند.

عکس/خوشبو کننده هوا تحت نام «رایحه شهدا» مجوز ندارد

سلامت نیوز: هشدار رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو: رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو ضمن هشدار نسبت به سوء استفاده از احساسات مردم بویژه در محصولات سلامت گفت:هیچ مجوزی برای خوشبو کننده هوا به نام «رایحه شهدا» صادر نکرده اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تندرست نیوز، رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او در خصوص صحت و سقم عرضه خوشبو کننده هوا با «رایحه شهدا» پرسید، اظهار داشت: سازمان غذا و دارو و معاونت های تابعه هیچ مجوزی برای خوشبو کننده هوا، تحت عنوان «رایحه شهدا» صادر نکرده اند.

مصطفی اسماعیلی افزود: از آنجا افراد سود جو ممکن است با سوء استفاده از احساسات معنوی مردم، هر موضوعی را بویژه در ایام سفر و آستانه راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، دستاویز سوء استفاده قرار داده و چنین محصولات مجهول و بی اصالتی را به آنها غالب کنند؛ از مردم خواست هر فراورده آرایشی و بهداشتی را صرفا با نشان سازمان غذا و دارو و پس از دقت در پروانه بهداشتی آن خریداری نمایند.

وی با تاکید بر اینکه برچسب اصالت و کد 16 رقمی ردیابی و رهگیری کالای سلامت محور درج شده برآن، تمام اطلاعات فراورده را در اختیار مصرف کننده می گذارد همچنین به آنها توصیه کرد: فریب قیمت های بظاهر اندک فروشندگان محصولات تقلبی و قاچاق را نخورند و مصولات مورد نیاز آرایشی و بهداشتی خود را از فروشگاه ها و دارو خانه های محاز خریداری نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha