بازسازی صورت دختری که در ۲۱ سالگی مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفته و او را ناچار کرده بود کمتر در انظار ظاهر شود، در خبرها و شبکه‌های اجتماعی پربیننده شده.

عکس/بازسازی شگفت‌انگیز چهرهٔ یک قربانی اسیدپاشی

سلامت نیوز: بازسازی صورت دختری که در ۲۱ سالگی مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفته و او را ناچار کرده بود کمتر در انظار ظاهر شود، در خبرها و شبکه‌های اجتماعی پربیننده شده.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامت آنلاین، دختری که پاشیدن اسید به سمت او سبب ایجاد جراحاتی روی صورت و گردنش در ۲۱ سالگی شده بود، بتازگی تصاویری از بازسازی چهره‌اش با روشهای جدید را به اشتراک گذاشته است.
چهره و برخی قسمتهای بدن «رشام خان» در بکتون، شرق لندن، با مایع اسیدی که روی او ریخته شد، آسیب دید. او ماه ژوئن گذشته با پسرعمویش، «جمیل مختار» درون خودرو، پشت چراغ قرمز نشسته بود که اسید روی آنها پاشیده شد. پسرعموی وی نیز طی این حمله صدمه دید و دچار سوختگیهای متعدد شد.

چهار ماه پس از این حادثه، رشام با نشر مطلبی درباره روند بازسازی و بهبودی خود، تصاویری نیز منتشر کرده و نوشته است: «حالا وقت پایان دادن به پنهان شدن است».
وی همچنین تصویر پروفایل خود در توئیتر و اینستاگرام را تغییر داده و نظرات مثبت و تشویقی بسیاری از فالوورهایش دریافت کرده است.

او پیشتر نیز اظهار کرده بود «خوش‌شانس‌ترین قربانی حمله اسیدپاشی در جهان» است و بابت حمایت دوستان، خانواده و رسانه‌ها از آنها سپاسگزاری می‌کند.
مرد ۲۵ ساله‌ای که اسید روی این دختر و پسرعمویش پاشیده بود، پس از دستگیری، اتهامات را پذیرفته و در انتظار برگزاری دادگاه نهایی است. جزئیات بیشتری از نحوه درمان و روشهای اشاره‌شده از سوی قربانی برای بازسازی چهره‌اش گزارش نشده است؛ اگرچه که وی تاکید کرده هنوز جراحات ناشی از حادثه و آثار سوختگی با اسید به سایر نقاط بدنش چسبیده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha