مدیرکل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ از احکام برقراری مستمری بازماندگان حادثه آتش سوزی پالایشگاه تهران خبر داد.

احکام مستمری بازماندگان حادثه آتش سوزی پالایشگاه تهران صادر شد

سلامت نیوز:  مدیرکل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ از احکام برقراری مستمری بازماندگان حادثه آتش سوزی پالایشگاه تهران خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، خداقلی میرزایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: در پی تاکید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر فوریت برقراری مستمری بازماندگان این حادثه، احکام بازماندگان متوفی حادثه پالایشگاه تهران، در اسرع وقت صادر شد.


به گزارش سازمان تامین اجتماعی،وی ضمن اظهار تأسف از این حادثه تلخ که منجر به جان باختن تعدادی از کارکنان پالایشگاه تهران و مجروح شدن تعدادی دیگر شد، گفت: کارگرانی که در هنگام کار دچار حادثه می شوند، با توجه به تائید دستگاههای ذیصلاح مشمول حوادث ناشی از کار قرار میگیرند.


وی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی در چنین شرایطی برای یاری رساندن به بیمه شدگان و خانواده آنان مسئولیت دارد و از تمامی ظرفیت های این سازمان برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان و حمایت از خانواده بازماندگان استفاده می شود.


به گزارش ایرنا؛ برج تقطیر یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران که در جنوب پایتخت واقع است، بعداز ظهر جمعه دچار حریق شد؛ و به دلیل آنکه هشت نفر از مهندسان و تکنسین های این پالایشگاه در ارتفاع قرار داشتند، امکان نجات آنها میسر نشد.


به گفته «هدایت الله جمالی پور» فرماندار ویژه شهرستان ری، این حادثه حوالی ساعت 16 بعدازظهر گزارش شد و تا ساعت 18 به طور کامل مهار شد.
وی اعلام کرد: بر اثر وقوع آتش سوزی در یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران، 6 نفر از پرسنل این مجموعه کشته و 2 نفر مصدوم شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha