قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت:از ابتدای سال تاکنون حدود 470 تن مواد مخدر در کشور کشفیات داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به 12 درصد افزایش کشفیات را شاهد هستیم.

کشفیات مواد مخدر 12 درصد افزایش یافت

سلامت نیوز:  قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت:از ابتدای سال تاکنون حدود 470 تن مواد مخدر در کشور کشفیات داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به 12 درصد افزایش کشفیات را شاهد هستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،سردار علی مویدی افزود: خوشبختانه در چند سال گذشته، در حوزه مبارزه با مواد مخدر با کشورهای منطقه و فرامنطقه ، همکاری بسیار خوبی داشتیم و سازمان ملل نیز در سه سال گذشته همکاری های نسبی خوبی داشته است.


وی با اشاره به انعقاد قراردادی با سازمان ملل تا سال 2020، خاطرنشان کرد: طبق این قرارداد ، مقرر شده تا سازمان ملل 20 میلیون دلار ، تجهیزات و حمایت های مالی از ایران داشته باشد که تا به امروز نزدیک به دو میلیون دلار از طریق سازمان ملل و کشورهایی که حامی ما هستند ، تحقق پیدا کرده است.
وی تاکید کرد: در صحنه بین الملل ما معمولا از عدم همکاری صحبت می کنیم اما امروز در این تفاهم نامه تا سقف 20 میلیون دلار ، حمایت های مالی از ایران تعیین شده است.

**نشاط اجتماعی راهی برای کاهش اعتیاد
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: دیروز گزارشی در زمینه مواد مخدر در حضور رئیس جمهور داشتیم و رئیس جمهور از فعالیت های عرصه مبارزه با مواد مخدر، اظهار رضایتمندی داشت و گزارشی که ارائه شد نشان دهنده این بود که تلاش همه دستگاه ها و نظام با هدایت رهبر معظم انقلاب و تدابیر رئیس جمهور و رحمانی فضلی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر برای مهار اعتیاد، اثرگذار بوده است اما باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام گیرد.
وی افزود: همچنین رئیس جمهور به شادابی و نشاط جامعه اشاره داشتند که امید است دستگاه های متولی در جهت تحقق آن تدبیر کنند تا در آینده شاید نشاط اجتماعی در جامعه به منظور کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه کاهش اعتیاد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha