چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
کد خبر: 229088

مدیر برنامه‌های غلامرضا صنعتگر گفت: این خواننده به دلیل فشار خون بالا همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و انجام مرحله دوم شیمی درمانی مشخص نیست، فقط از مردم می‌خواهم برای این خواننده دعا کنند.

آخرین وضعیت جسمانی خواننده پاپ

سلامت نیوز: مدیر برنامه‌های غلامرضا صنعتگر گفت: این خواننده به دلیل فشار خون بالا همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و انجام مرحله دوم شیمی درمانی مشخص نیست، فقط از مردم می‌خواهم برای این خواننده دعا کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، محمد حوتیان مدیر برنامه های غلامرضا صنعتگر خواننده و نوازنده کشورمان، درباره آخرین وضعیت جسمانی این خواننده گفت: مرحله اول شیمی درمانی این خواننده پشت سر گذاشته شده و قرار بود مرحله دوم بعد از ماه صفر انجام شود اما به دلیل وضعیت بدى که او دارد هیچ چیز مشخص نیست.

او تصریح کرد: این خواننده به دلیل فشار خون بالا در بخش مراقبت های ویژه بستری است و انجام مرحله دوم شیمی درمانی مشخص نیست، فقط از مردم می خواهم برای سلامتی این خواننده و هنرمند عزیز دعا کنند.

حوتیان خاطرنشان کرد: هنرمندان از طریق تماس تلفنی با من جویای احوال غلامرضا صنعتگر هستند چون تلفن این هنرمند خاموش است و توانایی پاسخگویی ندارد.

غلامرضا صنعتگر خواننده و نوازنده موسیقی پاپ کشورمان از روز دوشنبه دهم مهر ماه به دلیل تشدید عارضه کبدی ناگزیر به انتقال به بیمارستان شد و هنوز تحت درمان است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha