رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امداد رسانی به بیش از 14 هزار زائر اربعین حسینی در سطح کشور خبر داد و گفت: با توجه به مراسم اربعین حسینی از اول تا 11 آبان در سراسر کشور پوشش امدادی برای زائران اربعین حسینی صورت گرفته است.

امداد رسانی به بیش از 14 هزار زائر در سراسر کشور/ بیش از 7 هزار نفر اسکان اضطراری یافتند

سلامت نیوز:  رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امداد رسانی به بیش از 14 هزار زائر اربعین حسینی در سطح کشور خبر داد و گفت: با توجه به مراسم اربعین حسینی از اول تا 11 آبان در سراسر کشور پوشش امدادی برای زائران اربعین حسینی صورت گرفته است.

به گزارش سلامت نیوز از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ مرتضی سلیمی افزود: طی این مدت به 14هزار و 755 نفر امداد رسانی شده و چهار هزار و 236 نفر از خدمات سرپایی بهره مند شده اند.
سلیمی ادامه داد: همچنین 39 نفر برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل و دو هزار و 733 نفر از خدمات پزشکی هلال احمر بهره مند شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: گروه های امدادی به 7 هزار و 747 نفر را اسکان اضطراری دادند که از این تعداد ٦٧٧ نفر نیز از اتباع پاکستانی در پایانه میرجاه – استان سیستان و بلوچستان بودند.

**اعزام 2زائر بد حال اربعین به بیمارستان الحسین(ع)
دو بیمار بدحال به همت کادر درمانی جمعیت هلال احمر در درمانگاه شفاء کربلا جان دوباره گرفتند.
در ساعت سه بامداد چهارشنبه شب، جوانی بیهوش از سوی نیروهای اورژانس کشور عراق به درمانگاه شفاء منتقل شد. این جوان که در حرم حضرت عباس(ع) بر اثر فشار عصبی بیهوش شده بود، با کاهش سطح هوشیاری به درمانگاه تحویل داده شد و پس از بررسی علائم حیاتی و انجام اقدامات سطح یک احیاء و ورود به سطح دو، بیمار به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شد.
همچنین خانمی 60ساله با سابقه بیماری آسم، گرفتار حمله تنفسی شدید شده بود که پس از معاینه، انجام نوار قلب و گرفتن فشار خون، برای دریافت اکسیژن تا ثابت شدن علائم حیاتی در درمانگاه شفاء تحت نظر قرار گرفت.
بیمار 67 ساله دیگری، با درد شدید سنگ مثانه به درمانگاه مراجعه کرد که پس از بررسی علائم حیاتی برای انجام درمان‌های تخصصی به بیمارستان الحسین(ع) منتقل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha